کد خبر : 2933
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
145 views

احمدی: برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در 9 بخش + جزئیات و مهلت ارسال آثار

احمدی: برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در 9 بخش + جزئیات و مهلت ارسال آثار

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران از آغاز به‌کار دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران خبر داد و گفت: فعالان رسانه‌ای تا 20 آذرماه امسال مهلت دارند تا حداکثر در دو بخش و در هر بخش 3 اثر را به دبیرخانه ارسال کنند. به گزارش تیتر شمال؛ حسین احمدی در نشست خبری امروز در حاشیه

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران از آغاز به‌کار دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران خبر داد و گفت: فعالان رسانه‌ای تا 20 آذرماه امسال مهلت دارند تا حداکثر در دو بخش و در هر بخش 3 اثر را به دبیرخانه ارسال کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ حسین احمدی در نشست خبری امروز در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران که با حضور شهرام نوری مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلای مازندران و عبدالمهدی حق‌شناس مسئول بسیج رسانه مازندران برگزار شد؛ گفت: دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آغاز به کار کرد.

وی از برگزاری این جشنواره در ۹ قالب خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و مقاله، تیتر، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و مونشن گرافی توسط سازمان بسیج رسانه استان خبر داد.

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران مهلت ارسال آثار را ۲۰ آذرماه اعلام و اظهار کرد: برای اولین بار سامانه جشنواره طراحی و خبرنگاران می توانند آثار خود را در آدرس aboozarmaz.ir بارگذاری کنند.

احمدی به مکاتبات دبیرخانه جشنواره با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و به تبع آن با مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد در رابطه با داوری آثار اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع داوری و بالابردن کیفیت جشنواره، از داوران خُبره و توانمند ملی در ارزیابی آثار استفاده خواهد شد.

وی از پالایش مطالب رسیده و حذف موارد کپی در دبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود: هر خبرنگار می تواند در دو بخش و هر بخش ۳ اثر در بازه زمانی اول آذر سال ۱۳۹۹ لغایت ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ارسال کند.

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران کیفیت آثار را بر کمیت آن ارجح دانست و از خبرنگاران خواست با تولید آثار کیفی در جهت پویایی جشنواره تلاش کنند تا در نهایت آثار ارزنده ای برای اختتامیه جشنواره کشوری ابوذر ارسال شود‌.

احمدی با اعلام اینکه تلاش می کنیم کتاب جشنواره همزمان با اختتامیه آن منتشر و توزیع شود، اضافه کرد: در دسترس قرار گرفتن آثار برتر، چراغ راه رسانه ها در راستای کیفی سازی محتوایی خواهد بود.

وی محورهای جشنواره را دفاع مقدس، کرونا و کمک مومنانه، بسیج و حوزه های اقدام، بصیرت و دشمن شناسی، مطالبه گری و امیدآفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها، مدیدیت مصرف و صرفه جویی، محیط زیست و گردشگری، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه و علمداران‌ ولایت عنوان کرد.

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران، در پایان از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در راستای برگزاری جشنواره قدردانی و از سایر دستگاه های مرتبط خواست در این اقدام فرهنگی مشارکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.