کد خبر : 2923
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
126 views

حسینی‌پور:ضرورت کار جهادی و نظارت مجدانه برای بازگشت آرامش به بازار/نباید به‌هیچ وجه شاهد گران فروشی باشیم

حسینی‌پور:ضرورت کار جهادی و نظارت مجدانه برای بازگشت آرامش به بازار/نباید به‌هیچ وجه شاهد گران فروشی باشیم

استاندار مازندران توجه و نظارت بر مبادی بازار برای برخورد قاطع با افراد سودجو و صاحب سودهای کلان را یک اولویت برای کنترل بازار دانست و گفت: نباید به‌هیچ وجه در بازار شاهد گران فروشی باشیم و با مصادیق آن باید برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد. به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی‌پور در

استاندار مازندران توجه و نظارت بر مبادی بازار برای برخورد قاطع با افراد سودجو و صاحب سودهای کلان را یک اولویت برای کنترل بازار دانست و گفت: نباید به‌هیچ وجه در بازار شاهد گران فروشی باشیم و با مصادیق آن باید برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی‌پور در جلسه کارگروه تنظیم بازار مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر بازار به‌نحوی که می‌بایست تحت کنترل قرار نداشت و رها شده بود، اظهار کرد: با کار جهادی و انقلابی و بدون اغماض باید با نظارت دقیق و مجدانه، تامین و توزیع کالا، مراقبت و نظارت مستمر و برخورد قاطع با هر گونه عوامل بی ثبات کننده بازار که موجب نا امنی خاطر مردم می‌شود، اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه نهایت دقت در توزیع اقلام اساسی به‌صورت متوازن در تمام نقاط استان صورت گیرد، افزود: باید با نظارت عالیه و مداوم، فرمان پذیری بر بازار حاکم شود.

استاندار مازندران با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین سازمان بسیج و معاون اول رئیس جمهور، بر تدوین برنامه‌های اجرایی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت و توان بسیج در ماموریت‌های مرتبط با تنظیم بازار به‌ویژه در بازرسی‌ها تاکید کرد.

حسینی‌پور، توجه و نظارت بر مبادی بازار برای برخورد قاطع با افراد سودجو و صاحب سودهای کلان را یک اولویت برای کنترل بازار دانست و تصریح کرد: نباید به‌هیچ وجه در بازار شاهد گران فروشی باشیم و با مصادیق آن باید برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

وی تاکید کرد: نظارت‌ها و برخوردها در بازار باید بنحوی باشد تا مردم احساس کنند که مراجع لازم با چشم‌های بینا و قاطعانه در جهت استیفای حقوق آنان اهتمام می‌کنند.

استاندار مازندران، دستور توزیع حداقل 200 تن مرغ گرم به‌صورت روزانه در شهرستان‌ها را صادر کرد و افزود: تمهیدات لازم برای برخورد با هرگونه قطعه بندی مرغ و گران فروشی ناشی از آن صورت گیرد.

حسینی‌پور، عنوان کرد: از ظرفیت شرکت پشتیبانی دام برای توزیع مرغ منجمد استفاده شود.

وی با اشاره به این که استان مازندران معین استان تهران در این راستا می‌باشد، خاطرنشان کرد: در جهت تامین نیازمندی‌های مرغ استان تهران پس از تامین نیاز داخل استان، همکاری لازم صورت گیرد.

گفتنی است، در این جلسه همچنین در خصوص وضعیت اقلام اساسی و تنظیم بازار میوه و مرکبات پایان سال، بحث و بررسی های لازم صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.