کد خبر : 2950
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
131 views

حق‌شناس: بدنبال ارتقای کیفی آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر هستیم

حق‌شناس: بدنبال ارتقای کیفی آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر هستیم

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: در سومین دوره جشنواره ابوذر مازندران بدنبال رشد کیفی آثار و تولیدات رسانه‌ای هستیم. به گزارش تیتر شمال؛ عبدالمهدی حق‌شناس مسئول بسیج رسانه مازندران در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: امسال و در سومین سال متوالی، جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مازندران برگزار می‌شود. وی

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: در سومین دوره جشنواره ابوذر مازندران بدنبال رشد کیفی آثار و تولیدات رسانه‌ای هستیم.


به گزارش تیتر شمال؛ عبدالمهدی حق‌شناس مسئول بسیج رسانه مازندران در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: امسال و در سومین سال متوالی، جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: در دوره گذشته این جشنواره، حائز رتبه ملی در جشنواره ابوذر کشور نیز شدیم و امیدواریم این روند طی این دوره نیز ادامه داشته باشد.

مسئول بسیج رسانه مازندران، خاطرنشان کرد: برای بهبود کیفی این دوره از جشنواره، دبیری این جشنواره به حسین احمدی یکی از فعالان باسابقه رسانه‌ای استان مازندران، سپرده شده است و امیدواریم در جشنواره پیش رو، شاهد ارسال آثار کیفی به دبیرخانه باشیم.

حق شناس در ادامه به عملکرد سازمان بسیج رسانه مازندران اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال، بسیج رسانه مازندران حائز رتبه دوم عملکرد در سطح کشور شده است.

وی تشکیل قرارگاه رسانه ای، حضور حداکثری و انتخاب اصلح  درون سازمانی و برون سازمانی، تشکیل تیم روشنگری رسانه ای و اعزام به شهرستان ها جهت دیدار چهره به چهره  به همه شهرستانهای استان و دیدار چهره به چهره با فعالان رسانه و فضای مجازی شهرستان ها، امام جمعه، مدیران ارشاد و برخی شهرستان ها با فرماندار و دادستان را بخشی از فعالیت‌های این سازمان برشمرد.

مسئول بسیج رسانه مازندران ادامه داد: تشکیل جلسات اندیشه ورز با موضوع انتخابات  و برنامه ریزی  رسانه ای  جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح، برگزاری همایش روشنگری با سخنرانی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان   با حضور  خبرنگاران و فعالیان فضای مجازی استان به تعداد 200 نفر  ، برگزاری جلسات روشنگری بصورت وبیناری  با سخنرانی  مسئول بسیج رسانه کشور و برگزاری جلسات با مسئول خانه مطبوعات کشور و مدیرعامل  خانه مطبوعات کشور از دیگر اقدامات این سازمان طی سال جاری بود.

حق شناس برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس و وبینار جهت توجیه و دریافت گزارش عملکرد  مدیران کانون بسیج رسانه  را یکی دیگر از اقدامات این سازمان دانست و افزود: برگزاری جلسات روشنگری در شهرستان ها با حضور سخنرانان و امامان جمعه شهرستان ها و یک برنامه   ویژه  با حضور آیت الله توکل  نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران در خصوص  شرعیات و لزوم شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح،  تولید اخبار امید آفرین  در رسانه های مکتوب و مجازی و ایجاد شور انتخاباتی، راه اندازی   7 مرکز تولیدات رسانه ای (استودیو )  جهت ایجاد شور و شعور  انتخاباتی با پشتیبانی بسیج رسانه  و همچنین تهیه کلیپ ، استوری موشن ، عکس نوشته و تبلیغات رسانه ای  از دیگر اقدامات بسیج رسانه برای ایجاد شور انتخاباتی در آستانه انتخابات اخیر ریاست جمهوری بود.

وی اعلام کرد: برگزاری تریبون آزاد  در شهرستان ها توسط بسیج رسانه با همکاری اقشار، همکاری با صدا و سیما جهت ارسال تصویر زنده از  مراکز اخذ رای  پرجمعیت  در روز انتخابات  و همکاری با شورای نگهبان در حوزه  رسانه ای  و دریافت  مستند از اقدامات انجام شده  این شورا از دیگر اقدامات این سازمان در طول ایام انتخابات بود.

مسئول بسیج رسانه مازندران، نهضت کمک مومنانه به مناسبت عید غدیرخم، توزیع غذای گرم بین نیازمندان در ایام محرم، اهدا سبد کالا به اصحاب رسانه و اطلاع رسانی و پوشش خبری کمک های مومنانه به نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های این سازمان اعلام کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری و سواد رسانه، برگزاری وبینار با موضوع  “ضرورت های فضای سایبری”، برگزاری مسابقه و بررسی چالش‌های پیش روی دولت انقلابی از دید رسانه، نشست های هیئت های اندیشه‌ورز در سطح استان و تجلیل ازاعضا بسیج رسانه توسط فرماندهان سپاه شهرستان ها بمناسبت روز خبرنگار از اقدامات و فعالیت‌های دیگر این سازمان طی یکسال اخیر بود.

حق شناس اضافه کرد: دیدار با مسئول بسیج جامعه پزشکی و روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، مستندسازی با رزمندگان فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس، تهیه گزارشات مستند از مشکلات مردم و مطالبه گری از مسئولین شهری، برگزاری مسابقه نامه ای به سردار دلها توسط بسیج رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیگیری واکسیناسیون اعضای بسیج رسانه، برگزاری جلسات قرارگاه روشنگری بسیج رسانه، رگزاری فراخوان و مسابقه عکس با موضوع دفاع مقدس و نشست با خبرنگاران برای تهیه سوژه گزارش و مشارکت در کارزار رسانه و پیشگیری از اعتیاد از دیگر فعالیت‌هایی بود که طی یک سال اخیر انجام شد.

وی اطلاع رسانی به اصحاب رسانه برای استفاده از تسهیلات کرونایی وزارت ارشاد، پوشش رسانه‌ای منظم نماز جمعه‌ مرکز استان و نشر در شبکه های اجتماعی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای اصحاب بسیج رسانه ( رادیو، خبرنگاری و روزنامه نگاری . . . )، ساخت مستند ویژه هفته دفاع مقدس با بسیج هنرمندان و فضای مجازی، پوشش رسانه‌ای استقبال از کاروان خدام رضوی، برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان فعال شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب و برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه ای به صورت وبینار را از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط سازمان بسیج رسانه مازندران اعلام کرد.

مسئول بسیج رسانه مازندران متذکر شد: دیدار و نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برگزاری کارگاه آموزش و آشنایی با موارد حقوقی در فضای مجازی با فعالان مجازی و خبرنگاران باحضور مسئولان پلیس فتا، برگزاری مسابقه غدیر و اهدا جوایز به 9 شرکت کننده از سرتاسر کشور، پیگیری و انجام امورات حضور ماشین انتقال خون در شهرستان و برنامه ریزی اهدا خون توسط اصحاب رسانه و پیگیری و دریافت وام برای کمک به اصحاب رسانه را از جمله ماموریت‌های انجام شده بسیج رسانه طی این مدت عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.