کد خبر : 2957
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
106 views

مصوبه انتخاب شهردار بابل باطل شد

مصوبه انتخاب شهردار بابل باطل شد

شورای اسلامی شهر بابل مصوبه انتخاب علی امانی برای سکانداری شهرداری این شهر را باطل کرد. به گزارش تیتر شمال؛ مرتضی کاردگر رییس شورای شهر بابل سه شنبه شب متنی را که در اختیار رسانه ها قرار داد علت این ابطال را تاخیر در صدور حکم علی امانی اعلام کرد. علی امانی که در چهاردهم

شورای اسلامی شهر بابل مصوبه انتخاب علی امانی برای سکانداری شهرداری این شهر را باطل کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ مرتضی کاردگر رییس شورای شهر بابل سه شنبه شب متنی را که در اختیار رسانه ها قرار داد علت این ابطال را تاخیر در صدور حکم علی امانی اعلام کرد.

علی امانی که در چهاردهم شهریور ماه سال جاری با پنج رای شکننده اعضای شورای شهر بابل به عنوان شهردار بابل انتخاب شده بود بعد از گذشت ۷۴ روز آن مصوبه را باطل کرد.

رییس شورای شهر بابل در متنی که در اختیار رسانه ها قرار داد نوشت : از آنجا که به استناد تبصره سه ذیل ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای های اسلامی کشور حکم انتصاب شهردار منتخب بابل در زمان قانونی از سوی وزارت کشور صادر نگردید بدین منظور اعضای شورای در راستای اهمیت حضور مدیریت ارشد شهرداری برای سکانداری امور ضمن رفع دغدغه شهروندان مصوبه مورخه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ در خصوص انتخاب شهردار بابل را باطل اعلام می کند.

علی امانی ۴۶ ساله اهل نوشهر دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد منابع طبیعی است و سابقه مدیرعاملی سازمان پسماند مازندران را هم در کارنامه خود دارد.

شهرستان بابل ۵۳۴ هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از آن در شهر بابل سکونت دارند.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.