کد خبر : 3007
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۰۶
142 views

امام جمعه جدید چالوس معرفی شد

امام جمعه جدید چالوس معرفی شد

حجت الاسلام سید داود موسوی امروز شنبه به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چالوس معرفی شد. به گزارش تیتر شمال؛ در این آئین که با حضور مدیر حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و  مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران و شماری از مسئولان شهرستانی برگزار شد، ضمن معرفی موسوی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان

حجت الاسلام سید داود موسوی امروز شنبه به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چالوس معرفی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ در این آئین که با حضور مدیر حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و  مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران و شماری از مسئولان شهرستانی برگزار شد، ضمن معرفی موسوی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چالوس از زحمات  حجت الاسلام سید احمد جباری امام جمعه سابق این شهرستان نیز تجلیل شد.

مدیر حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این آئین گفت : نمازجمعه سنگر دفاع از نظام انقلاب اسلامی است، نهادی مردمی و نشات گرفته از موازین شرعی و دینی ، استبداد ستیز و ظلم ستیز که حافظ کرامت انسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه، انقلاب اسلامی را نظامی تسلیم ناپذیر توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی با بهره گیری از پیشرفت های علمی استعدادهای جوانان به موفقیت های بزرگ در حوزه های گوناگون دست یافته است.

وی خواستار توجه بیشتر ائمه جمعه به بیانیه گام دوم و تبیین آن در بین آحاد مردم شد و اظهار داشت : امروز ائمه جمعه همه تلاش‌شان در راستای بصیرت افزایی افراد جامعه برای تحقق ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

مدیر حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به ویژگی های شخصیتی امام جمعه جدید چالوس اشاره کرد و گفت: ایشان فردی انقلابی، ولایتمدار، متواضع ، پرتلاش هستند که حدود ۲۷ سال در سنگر نماز جمعه در نقاط مختلف کشور نقش آفرینی کردند و امیدواریم با این ویژگی ها نیز در شهرستان چالوس موفق باشند.

فرماندار چالوس نیز دراین آیین نمازجمعه را پایگاه عبادی سیاسی برشمرد که با آگاهی بخشی به مردم در زمینه مسایل مختلف روزو بیان درست واقعیت ‎های جامعه برای توسعه و پیشرفت به همراه امیدآفرینی نقش موثری ایفا می کند.

سید رسول حسینی افزود : امروز تمامی دستگاه های اجرایی با همدلی و وفاق برای رفع مشکلات مردم گام بر می دارند و در این راستا از جایگاه ارزشمند نماز جمعه بهره می گیرند.

حجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه جدید چالوس پیش از این سابقه مسئولیت امام جمعه در شهرهای ارزوئیه کرمان ، کلاردشت ، حاجی آباد بندرعباس، محمودآباد، جزیره قشم و بندر انزلی داشته است.

چالوس با جمعیتی بیش از ۱۳۰ هزار نفر دارای سه شهر و نیز ۱۴۰ روستا است .

هر هفته  در مجموع در ۴۷ نقطه استان مازندران نماز جمعه برگزار می شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.