کد خبر : 3020
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
153 views

تیراندازی در یک درگیری خانوادگی در میاندرود/برادر به قتل خواهرانش اعتراف کرد

تیراندازی در یک درگیری خانوادگی در میاندرود/برادر به قتل خواهرانش اعتراف کرد

فرمانده انتظامی میاندرود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای حومه این شهرستان خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ مجید باقری فرمانده انتظامی میاندرود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای حومه این شهرستان خبر داد. وی افزود: پس از اعلام

فرمانده انتظامی میاندرود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای حومه این شهرستان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ مجید باقری فرمانده انتظامی میاندرود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای حومه این شهرستان خبر داد.

وی افزود: پس از اعلام این گزارش به مرکز فوریت‌هیا پلیسی 110، مأموزان بلافاصله با حضور در محل وقوع  جرم در بررسی‌های اولیه پی به یک درگیری خانوادگی یه دلایل نامعلوم بردند.

فرمانده انتظامی میاندرود، خاطرنشان کرد: در این حادثه، مردی 55 ساله از اعضای خانواده (برادر) به سمت خواهرانش در یک اقدام جنون آمیز با استفاده از اسلحه شکاری تیراندازی کرد.

باقری ادامه داد: در این حادثه، یکی از طرفین دعوا (خواهر) بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای در دم جان باخت و 2 نفر دیگر به‌شدت مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی از دستگیری متهم به قتل و کشف سلاح در صحنه جرم با حضور بموقع پلیس خبر داد و افزود: متهم که پس از ارتکاب جرم، دچار شوک و حمله قلبی شده بود، پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبودی نسبی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر قتل خواهرش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی میاندرود، اعلام کرد: پرونده قضائی بابت این درگیری و نزاع خانوادگی تشکیل و به مرجع قضایی و انتظامی جهت طی ادامه روال قانونی ارسال شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.