کد خبر : 2998
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۵۴
139 views

لزوم تعیین تکلیف فوری اموال عمومی و تملیکی/وضعیت انبارها بسیار رنج آور است

لزوم تعیین تکلیف فوری اموال عمومی و تملیکی/وضعیت انبارها بسیار رنج آور است

رئیس کل دادگستری مازندران بر تعیین تکلیف فوری اموال عمومی بلاتکلیف درکوتاهترین زمان وبه بهترین شکل تاکید کرد. به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری با حضور در انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جریان روند نگهداری و تعیین تکلیف این اموال قرار گرفت. رئیس

رئیس کل دادگستری مازندران بر تعیین تکلیف فوری اموال عمومی بلاتکلیف درکوتاهترین زمان وبه بهترین شکل تاکید کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری با حضور در انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جریان روند نگهداری و تعیین تکلیف این اموال قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان در این بازدید با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف اموال انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت امروز به همراه دادستان مرکز استان ومسئولان مرتبط بازدیدی از انبارها داشتیم متاسفانه وضعیتی که مشاهده شد بسیار رنج آور بود برخی کالاها  اعم سم وکود شیمیایی وموادغذایی ازسال 95 تاکنون وجود داشته و به دلیل کم توجهی‌ها بسیار وضعیت نگران کننده ای را شاهد بودیم.

رئیس کل دادگستری استان با اعلام نارضایتی از  نبود ثبات مدیریت وهمچنین شرایط نگهداری کالا‌ها در انبارها متذکر شد: این مشکلات باید سریعا مورد پیگیری قرار گیرند واموال موجود در انبار تعیین تکلیف شوند و دادستان مرکز استان نیز بعنوان مدعی العموم پیگیری این موضوع خواهد بود و دستگاههای ذیربط اعم ازتعزیرات حکومتی،محیط زیست وکانون کارشناسان رسمی دادگستری نیز همکاری های لازم را تا تعیین تکلیف اموال تملیکی خواهند داشت.

وی با اعلام تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در هفته های آتی برای رسیدگی به برخی موانع تسریع و تعیین تکلیف اموال گفت: اموال موجود در این انبارها، متعلق به عموم مردم است وباید درنگهداری وتعیین تکلیف آن اهتمام لازم وجود داشته باشند وهرگونه اهمال وسهل انگاری دراین زمینه جرم تلقی شده و دستگاه قضایی استان متخلفان وسهل انگاران امر را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.