کد خبر : 3056
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
141 views

اجرای 1100 برنامه هفته بسیج در ساری/ 9 خانه محروم افتتاح می‌شود

اجرای 1100 برنامه هفته بسیج در ساری/ 9 خانه محروم افتتاح می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری از برگزاری 1100 برنامه طی هفته بسیج در مرکز مازندران خبر داد و گفت: 9 خانه محروم مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان با همکاری کمیته امداد و خیرین، افتتاح می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ سیدابراهیم شریفی در جمع خبرنگاران استان مازندران به مناسبت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری از برگزاری 1100 برنامه طی هفته بسیج در مرکز مازندران خبر داد و گفت: 9 خانه محروم مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان با همکاری کمیته امداد و خیرین، افتتاح می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدابراهیم شریفی در جمع خبرنگاران استان مازندران به مناسبت هفته بسیج، با تبریک این هفته، اظهار کرد: امام راحل پایه‌گذار مکتبی به نام بسیج شد که این مکتب در ادامه ناجی بسیاری از مشکلات کشور شد.

وی افزود: این مکتب اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا، نمونه موفقی در ابعاد گوناگون است که از به عنوان یک الگوی برتر از آن استفاده می‌شود و زمینه نجات این ملت‌ها را فراهم کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هر کجا پا به عرصه میدان گذاشته است، موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده است، از دوران دفاع مقدس گرفته تا حوادثی نظیر سیل، زلزله، طوفان و مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیج نقش آفرینی برجسته و موثری داشته است.

شریفی با اشاره به مشارکت بیش از 600 پایگاه مقاومت در مرکز استان در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، علمی، اردویی و وزرشی طی هفته بسیج، اعلام کرد: هم اکنون نمایشگاه بزرگ دستاوردهای علمی، اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های پایگاه‌های بسیج تحت عنوان «نمایشگاه اسوه» در حسینیه عاشقان کربلای ساری در حال برگزاری است که بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

وی تصریح کرد: طی هفته بسیج بیش از یک‌هزار و 100 برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت مرکز استان در حال اجرا است که در حوزه‌های مختلفی است که در قالب بیش از 60 برنامه شاخص برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، برگزاری نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های شهدا، افتتاح 9 خانه محروم مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان با همکاری کمیته امداد و خیرین، افتتاح 3 گلزار شهدا با اعتبار 120 میلیون تومان و توزیع بیش از یک‌هزار سبد کالا به ارزش 350 میلیون تومان از مهم‌ترین برنامه‌هیا هفته بسیج در مرکز استان است.

شریفی از برگزاری نمایش سراسری اقتدار در روز جمعه 5 آذرماه با تجمع بزرگ بسیجیان در مصلی امام خمینی (ره) ساری خبر داد و گفت: در روز جمعه شاهد نمایش با صلابت حضور بسیجیان در نماز جمعه این هفته خواهیم بود.

وی متذکر شد: اهدای خون در پویش نذر خون، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهارت افزایی سواد رسانه‌ای، ویزیت رایگان در مناطق دودانکه و چهاردانگه و رسیدگی به محلات آسیب دیده و کم برخوردار مرکز استان نیز از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، یادآور شد: مشارکت بسیج در طرح صیانت از جنگل از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که در سه نقطه از مناطق جنگلی مرکز استان به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.