کد خبر : 3111
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
925 views

افتتاح آموزشگاه آزاد علوم و فنون خزر در ساری +تصاویر

افتتاح آموزشگاه آزاد علوم و فنون خزر در ساری +تصاویر

با حضور دکتر حسینی نیا رئس سازمان فنی و حرفه ای کشور و معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر فنی و حرفه ای استان مازندران،  آموزشگاه آزاد علوم و فنون خزر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش تیتر شمال؛  اکبر قاسم‌پور-با حضور دکتر حسینی نیا رئس سازمان فنی و حرفه ای

با حضور دکتر حسینی نیا رئس سازمان فنی و حرفه ای کشور و معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر فنی و حرفه ای استان مازندران،  آموزشگاه آزاد علوم و فنون خزر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


به گزارش تیتر شمال؛  اکبر قاسم‌پور-با حضور دکتر حسینی نیا رئس سازمان فنی و حرفه ای کشور و معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر فنی و حرفه ای استان مازندران،  آموزشگاه آزاد علوم و فنون خزر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شایان ذکر است آموزشگاه فوق در مرکز فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن ساری واقع در کیلومتر ۵ ساری به قائمشهر بوده و در آموزشگاه علوم و فنون خزر رشته های تعمیرات و نصب اسپلیت ، تعمیرات و نصب پکیج ، تاسیسات بهداشتی ، جوشکاری مس و گرمایشی از کف و … آموزش داده می شود .

در آینده نزدیک سایر بخش های آموزشی و مهارتی از قبیل آموزش تعمیرات برد الکترونیک ،تعمیرات ماینر ، ظرفشویی ، یخچال ، لباسشویی و …. به موارد آموزشی اضافه خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , 2 فروردین 1401 - 18:22

از کی دانشچو میگیره؟