کد خبر : 3093
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
174 views

افزایش نگران‌کننده قتل‌های آنی در آمل/ عروسی در ولیسده با قتل پایان یافت

افزایش نگران‌کننده قتل‌های آنی در آمل/ عروسی در ولیسده با قتل پایان یافت

فرمانده انتظامی آمل گفت: درگیری در مراسم عروسی در روستای ولیسده منجر به قتل جوان 23 ساله شد. به گزارش تیتر شمال؛ ذات‌الله رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به قتل در شب گذشته اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس 110، مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در روستای

فرمانده انتظامی آمل گفت: درگیری در مراسم عروسی در روستای ولیسده منجر به قتل جوان 23 ساله شد.


به گزارش تیتر شمال؛ ذات‌الله رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به قتل در شب گذشته اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس 110، مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در روستای ولیسده در مراسم عروسی بلافاصله ماموران انتظامی و تیم آگاهی پلیس برای بررسی موضوع به محل جنایت اعزام شدند.

وی با بیان جزئیات این حادثه افزود: دلیل درگیری در حال بررسی است و باید دلیل فوت توسط پزشکی قانونی بررسی شود اما فرد با سلاح سرد و بر اثر جراحت بالا فوت کرده است.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: قاتل جوان 21 ساله است و متاسفانه بیشتر قتل‌های که اتفاق می‌افتد در سنین جوانی هستند.

رضوانی خاطرنشان کرد: تمام قتل‌هایی که در شهرستان اتفاق افتاده برای نیروی انتظامی حل شد؛ قاتل، ضارب و عوامل دستگیر و به مراجع قضایی فرستاده شده است اما باید روانشناسان و جامعه شناسان به بررسی قتل‌ها بپرداززند تا کمتر شاهد این قبیل اتفاقات ناگوار باشیم.

وی بیشتر موارد قتل‌ها را آنی خواند و اظهار داشت: اکثر قتل‌های رخ داده با پیشینه قبلی نبوده و آنی رخ داده است، آستانه صبر افراد پایین آماده و کنترل خشم ندارند.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: از ابتدای امسال چندین قتل داشتیم که برای جامعه ما نگران کننده است، چند درصد این قتل‌ها موضوع خانوادگی مطرح بوده که اکثرا جوان بودند.

رضوانی با تاکید اینکه باید آستانه تاب‌آوری افراد پایین آمده است، بیان کرد: باید روانشناسان، مددکاران ورود پیدا کنند که متاسفانه در کنار قتل‌ها، آمار خودکشی را هم بررسی کنند و خبرنگاران نیز به کارشناسی درست به این موضاعات بپردازند.

وی در پایان گفت: تحقیقات نیروی انتظامی در حال بررسی علت دقیق این حادثه است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.