کد خبر : 3096
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
102 views

استاندار مازندران: نتوانستیم حق مردم مازندران را به‌درستی ادا کنیم/مردم از مسئولان مطالبه‌گری کنند

استاندار مازندران: نتوانستیم حق مردم مازندران را به‌درستی ادا کنیم/مردم از مسئولان مطالبه‌گری کنند

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استان با مواهب الهی در مقایسه با استان‌های دیگر کشور بی نظیر است گفت: نتوانستیم حق مردم استان را به درستی ادا کنیم. به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در آیین گرامیداشت پنجم آذر روز بسیج مستضعفان که با حضور مسئولان شهرستان نور، بسیجیان و مردم شریف در مصلی

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استان با مواهب الهی در مقایسه با استان‌های دیگر کشور بی نظیر است گفت: نتوانستیم حق مردم استان را به درستی ادا کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در آیین گرامیداشت پنجم آذر روز بسیج مستضعفان که با حضور مسئولان شهرستان نور، بسیجیان و مردم شریف در مصلی الغدیر برگزار شد با اشاره به هفته بسیج اظهارکرد: مفاخر بزرگ شهرستان نور شیخ فضل‌الله نوری و مفاخری که در دفاع مقدس با ایثار و شهادت در دفاع از انقلاب اسلامی رشادت‌ها و فداکاری‌های خود را به رخ کشیدند، فرماندهان بزرگی مانند شهید پولادی،فاطمی، انشایی، زال پور، رحیمی، شاه‌حسینی، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و بیش از ۶۰۰ شهیدی که در این شهرستان تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه افتخار می‌کنم از منطقه  کوهستانی بلده شهرستان نور هستم، گفت: شهرستان نور ایثارگران، جانبازان و آزادگان زیادی دارد که نشان از ریشه اعتقادی و ارزشی مردم این دیار است.

استاندار مازندران با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که نه تنها در جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران بلکه در مقاومت در مقابل استکبار جهانی قدرت نمایی می کند.

این مسئول با اشاره به ابتکار امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام راحل در کنار هر ساختاری که در سیستم حکومتی قرار داشت یک ساختار مردمی ایجاد کرد.

حسینی پور با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش اظهار کرد: بسیجیان در دفاع مقدس و عرصه‌های مهم کشور که نیاز به وجود بسیج داشت مانند حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و … توانستند در بخش مهمی از این حوزه‌ها با موفقیت کارشان را انجام دهند اما تفکر بسیجی در موضوع اقتصادی کشور باید تقویت شود.

این مسئول با بیان اینکه اقتصاد ما در اختیار جریان لیبرالیسم در کشور بود، تصریح کرد: جریان لیبرالیسم فرصتی برای ورود تفکر بسیجی برای ساماندهی اقتصادی در کشور نداد و این وضعیت اقتصادی که شاهد آن هستیم بخاطر نبود تفکر بسیجی در اقتصاد کشور است.

استاندار مازندران با اشاره به شناخت مردم در حوزه اقتصادی و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تأکید کرد: رئیس جمهور یکی از بهترین کارشناسان بعد انقلاب است که در حوزه قضایی، بازرسی و… شناخت کامل دارند و مردمی که در این انتخابات رأی دادند، مطالباتی هم دارند که یکی از این مطالبات تفکر بسیجی در عرصه اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به اینکه مردم نیازمند تحول در مدیریت و نگاه حکمرانی اجرایی کشورهستند، افزود: مردم در حکومت انقلاب اسلامی با تأسی از حکومت اسلامی و امام علی (ع)باید بتوانند به راحتی با مسئولان دیدار و مشکلات خود را مطرح کنند.

حسینی‌پور اظهارکرد: مهمترین نهاد نظارتی مردم هستند و مردم باید بر همه مدیران نظارت داشته باشند تا بتوانیم فاصله‌ای که با تفکر و لیبرالیسم بین مردم و مسئولان ایجاد شده را کم کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه استان مازندران با مواهب الهی در مقایسه با استان‌های دیگر در کشور بی نظیر است خاطرنشان کرد: نتوانستیم حق مردم استان را به درستی ادا کنیم مردمی که از اول انقلاب در تمام صحنه‌های شکل گیری انقلاب، دفاع مقدس، بعد انقلاب، انتخابات ریاست جمهوری و… حضور داشتند.

حسینی‌پور با تأکید بر مطالبه‌گری مردم بیان کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور نمایندگان و استانداران سه استان شمالی با رئیس جمهور برگزار شد که مشکلات و مسائل مازندران به شایستگی توسط نمایندگان مازندران مطرح شد.

وی گفت: باید از تجربه فرماندهان برای انتقال به نسل آینده استفاده کنیم چرا که با کمترین امکانات مادی و بیشترین سرمایه معنوی توانستند در مقابل دشمنان سراپا مسلح ایستادگی کنند و به پیروزی برسند.

گفتنی است استاندار مازندران با همراه مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای نور به مقام شامخ شهدا والامقام ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.