کد خبر : 3158
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
115 views

منابع مالی راه ساری- تاکام تامین نشده است

منابع مالی راه ساری- تاکام تامین نشده است

بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه منابع مالی برای تکمیل راه‌های ساری – تاکام تامین نشده است خواستار توجه دولت به این مناطق شد. به گزارش تیتر شمال؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: رقم مالی اجرای این طرح

بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه منابع مالی برای تکمیل راه‌های ساری – تاکام تامین نشده است خواستار توجه دولت به این مناطق شد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: رقم مالی اجرای این طرح مشخص است و نباید حق معلمان را به سادگی از بین برد.

وی با تاکید براینکه رتبه بندی معلمان باید به فوریت در دستور کار مجلس قرار گیرد اظهار امیدواری کرد با اجرای این قانون مشکلات معلمان و فرهنگیان رفع شود.

وی به اجرای سد فینسک اشاره و اضافه کرد: باید جلوی ساخت این سد گرفته شود تا مازندران همانند دیگر استان ها درگیر مسائل ناشی از آب و انتقال آن نشود.

بابایی کارنامی بر لزوم توقف ساخت فینسک تاکید کرد و با اشاره به مشکلات موجود در حوزه راه های ارتباطی شهرستان گفت:منابع مالی برای تکمیل راه ساری – تاکام، کیاسر و گهرباران تامین نشده است.

این نماینده مجلس تکمیل راه های ساری – تاکام و کیاسر را جزو خواسته های مردم ساری و میاندرود دانست و از دولت خواست تا به فکر مردم این شهرستان ها باشند.

وی ادامه داد: وضعیت معیشت فرهنگیان وکارگران بسیار مهم است و باید متولیان امر برای ارتقای سطح معیشتی تلاش ویژه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.