کد خبر : 3204
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
130 views

یوسفی: ارسال 337 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی/مراسم اختتامیه در دهه فجر امسال برگزار می‌شود

یوسفی: ارسال 337 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی/مراسم اختتامیه در دهه فجر امسال برگزار می‌شود

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی از ارسال 337 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی خبر داد و گفت: کلیه آثار در مرحله داوری قرار دارند و مراسم اختتامیه در ایام دهه فجر امسال برگزار خواهد شد. به گزارش تیتر شمال؛ علی یوسفی دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما  از ارسال

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی از ارسال 337 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی خبر داد و گفت: کلیه آثار در مرحله داوری قرار دارند و مراسم اختتامیه در ایام دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی یوسفی دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما  از ارسال 337 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی خبر داد.

وی افزود: اصحاب رسانه و خبر  آثار خود را در هشت بخش گزارش (خبری-تحلیلی)، مقاله، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس (خبری و غیر خبری)، طنز اجتماعی و طراحی و صفحه آرایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی، خاطرنشان کرد: بنا به درخواست همکاران سه استان شمالی و موافقت هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران و هماهنگی با معاونت مطبوعاتی، بخش چند رسانه‌ای نیز به این جشنواره اضافه شد.

یوسفی تاکید کرد: از مجموع 337 اثر ارسالی، در بخش اصلی سهم بخش خبر 10 اثر، بخش گزارش 73 اثر، مصاحبه 28 اثر، عکس 24 اثر، طراحی 14 اثر، مقاله 45 اثر، تیتر 26 اثر، طنز اجتماعی و کاریکاتور 7 اثر، چندرسانه‌ای 7 اثر بوده است.

وی بیان کرد: تعداد آثار ارسالی در بخش ویژه جشنواره امسال نیز که با عنوان، شعار سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ (عنوان شده توسط مقام معظم رهبری) و کرونا، چالش‌ها، فرصت‌ها و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در این زمینه در نظر گرفته شده بود؛ مجموعا 103 اثر ارسال شد.

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی، ادامه داد: در بخش ویژه سهم شعار سال 32 اثر و کرونا 71 اثر، بوده است.

یوسفی تصریح کرد: استان مازندران با 248 اثر بیشترین سهم آثار ارسالی به دبیرخانه را به خود اختصاص داد و استان گیلان با 59 اثر و گلستان با اثر در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی متذکر شد: یک اثر از آذربایجان شرقی نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی، متذکر شد: اکنون کلیه آثار ارسالی در دست داوری توسط  اساتید برجسته دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های کشور قرار دارد و به زودی نتایج داوری‌ مشخص خواهد شد.

یوسفی یادآور شد: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.