کد خبر : 3236
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
145 views

انسداد 48 ساعت محور هراز از صبح فردا/تردد برای خودورهای بومی تا کیلومتر 25 آمل بلامانع است

انسداد 48 ساعت محور هراز از صبح فردا/تردد برای خودورهای بومی تا کیلومتر 25 آمل بلامانع است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از انسداد محور هراز طی روزهای 15 و 16 آذرماه خبر داد و گفت: محور هراز از ساعت 7 صبح فردا دوشنبه الی ساعت 24 سه شنبه مسدود و رفت‌وآمد برای کلیه خودروها ممکن نیست. به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از انسداد محور هراز طی روزهای 15 و 16 آذرماه خبر داد و گفت: محور هراز از ساعت 7 صبح فردا دوشنبه الی ساعت 24 سه شنبه مسدود و رفت‌وآمد برای کلیه خودروها ممکن نیست.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما از انسداد محور هراز طی روزهای 15 و 16 آذرماه خبر داد.

وی افزود: محور هراز به‌دلیل انجام عملیات روشنایی و تهویه تونل‌ها از صبح فردا 15 آذرماه به مدت 48 ساعت برای کلیه خودورها و وسائط نقلیه مسدود است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران، خاطرنشان کرد: محور هراز از ساعت 7 صبح فردا دوشنبه الی ساعت 24 سه شنبه مسدود و رفت‌وآمد برای کلیه خودروها ممکن نیست.

هاشمی ادامه داد: کلیه خودروهایی که قصد تردد از این مسیر را دارند، می‌بایست از محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان برای تردد استفاده کنند.

وی اعلام کرد: گفتنی است رفت‌وآمد برای خودروهای محلی حد فاصل کیلومتر صفر تا 25 یعنی از آمل تا قبل سه راه چلاو بلامانع است و از ادامه مسیر رفت‌وآمد به طور کل برای کلیه خودروها ممکن نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.