کد خبر : 3252
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
127 views

هیچ مشکلی در تخصیص اعتبار به پروژه ورزشگاه شهید وطنی نداریم/هواداران با صبوری ما را همراهی کنند

هیچ مشکلی در تخصیص اعتبار به پروژه ورزشگاه شهید وطنی نداریم/هواداران با صبوری ما را همراهی کنند

استاندار مازندران گفت: هیچ مشکلی در خصوص تخصیص اعتبار به این پروژه نداریم و تاکنون بیشترین اعتبارات به این پروژه اختصاص یافته که حق مردم قائمشهر است. به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی پور در بازدید میدانی از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ورزش را پشتوانه سلامت اجتماعی دانست و افزود: برای ورزش بویژه ورزش

استاندار مازندران گفت: هیچ مشکلی در خصوص تخصیص اعتبار به این پروژه نداریم و تاکنون بیشترین اعتبارات به این پروژه اختصاص یافته که حق مردم قائمشهر است.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی پور در بازدید میدانی از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ورزش را پشتوانه سلامت اجتماعی دانست و افزود: برای ورزش بویژه ورزش فوتبال که از علاقمندان فراوانی برخوردار است، به عنوان عنصری نشاط بخش و امیدافزا بسیار اهمیت قائلیم.

استاندار مازندران با بیان این که گزارش های واصله حاکی از این است که مردم در خصوص وضعیت باشگاه نساجی و امکانات لازم برای حضور قدرتمندانه این تیم در لیگ برتر نگران هستند و گلایه هایی داشتند، گفت: دستور دادیم تا یک گروه بازرسی ویژه برای بررسی جوانب امر تشکیل و مسایل را بررسی نماید.

وی با بیان این که طبق زمانبندی، کارهای مرتبط با ورزشگاه شهید وطنی نباید حتی یک روز تاخیر داشته باشد، یادآور شد: امروز بنده برای بازدید میدانی از شرایط این پروژه شخصا به قائمشهر آمده ام و تاکید دارم که تمامی پروژه ها در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی و … نباید روند کندی داشته باشد.

این مسئول با اشاره به این که بازدید های میدانی را از امروز آغاز کرده ایم و انتظار داریم جوانان، نخبگان و قاطبه جامعه مطالبه گر مازندران از ما حمایت کنند، تصریح کرد: تحقیقات کارشناسی لازم را از تیم متخصصی؛ دریافت کرده ایم که نشان می دهد زمان بندی ارایه شده برای تعویض چمن زمین، کاملا علمی و درست است و علاقمندان برای این که ورزشگاهی در قواره ورزشگاه های عالی کشور آماده گردد، باید چند ماه پیش بینی شده را تحمل نمایند.

حسینی پور گفت: برای اینکه علاقمندان باشگاه نساجی بتوانند تیمشان را هنگام رویایی با رقبا همراهی کنند، ورزشگاه شهداء ساری را به این امر اختصاص دادیم و اعتباری خوبی را برای آن قائل شدیم تا ورزشگاه شهید وطنی طی زمانبندی به سرعت مهیا شود.

استاندار مازندران دستور تقویت تجهیزات و ماشین آلات لازم برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه را صادر کرد و عنوان داشت: نماینده ویژه ای را برای نظارت، پیگیری و ارایه گزارش در این راستا تعیین کرده ایم.

حسینی پور با بیان این که هیچ مشکلی در خصوص تخصیص اعتبار به این پروژه نداریم و تاکنون بیشترین اعتبارات به این پروژه اختصاص یافته که حق مردم قائمشهر است، یادآور شد: از این پس هم اعتبارات لازم برای تحقق کامل این پروژه تزریق خواهد شد و علاقمندان این تیم به یچ وجه نگران نباشند. از بازیکنان تیم هم انتظار داریم با حضور قدرتمندانه در میدان، دل جوانان و علاقمندان باشگاه نساجی را خرسند کنند. به نوبه خود از بازی پیروزمندانه روز گذشته نساجی قدردانی می کنم.

استاندار با تاکید بر این که بهیچ وجه اعتقاد نداریم تیم نساجی برای بازی هایش به خارج استان برود، گفت: باید از ظرفیت های استان استفاده کنیم حتی اگر کمی سخت باشد. باید با همدلی؛ این چند ماه را تحمل کنیم تا در زمین خانگی و با تراز لیگ برتر بازی کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران بر پرهیز از حاشیه ها و تقویت همدلی و هم افزایی تاکید کرد و گفت: پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حتی الامکان باید سرعت یابد تا در موعد مقرر به بهره برداری برسد و زمینه های لازم برای بازی این تیم در ورزشگاه شهدا ساری فراهم شود.

وی گفت: هواداران؛ با صبوری ما را همراهی کنند تا دقت فدای سرعت نشود و شتاب پروژه نیز مورد توجه قرار گیرد. ان شاء الله در آینده با سرمایه گذاری لازم به سوی ساخت ورزشگاه های مناسب تر برای نساجی خواهیم رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.