کد خبر : 3290
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
117 views

هفته‌ای صاف تا نیمه ابری در انتظار مازندرانی‌ها/افزایش نسبی دما خواهیم داشت

هفته‌ای صاف تا نیمه ابری در انتظار مازندرانی‌ها/افزایش نسبی دما خواهیم داشت

معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه طی هفته جاری آسمان استان عمدتا صاف تا نیمه ابری همراه با بارش‌های پراکنده است؛ گفت: طی هفته جاری جدا از احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات، در برخی از روزها شاهد افزایش نسبی دما نیز خواهیم بود. به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص

معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه طی هفته جاری آسمان استان عمدتا صاف تا نیمه ابری همراه با بارش‌های پراکنده است؛ گفت: طی هفته جاری جدا از احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات، در برخی از روزها شاهد افزایش نسبی دما نیز خواهیم بود.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران در چند روز آینده اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران طی هفته جاری عمدتا صاف تا نیمه ابری همراه با بارش‌های پراکنده است.

وی افزود: هر چند برای امروز، شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی با وزش باد و بارش‌های پراکنده هستیم، اما از اواخر روز به‌تدریج از تراکم ابرها کاسته خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: برای فردا یکشنبه پنجم دی‌ماه نیز آسمان صاف تا نیمه ابری انتظار می‌رود که کاهش دمای شبانه را نیز خواهیم داشت.

اسدی بیان کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری، آسمانی صاف تا نیمه ابری را خواهیم داشت که رفته رفته شاهد افزایش دمای نسبی در طول روز خواهیم بود.

وی عنوان کرد: برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه نیز آسمان استان، نیمه ابری گاهش ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات غرب استان، بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، اعلام کرد: آسمان استان در آخرین روز هفته جاری، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد قابل انتظار است.

اسدی در خصوص میزان بارش‌ها طی 48 ساعت گذشته در سطح استان، گفت: مجموع بارش‌های گزارش شده از مناطق مختلف مازندران طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه گذشته، نشان می‌دهد که گلعلی آباد تنکابن با 27 میلیمتر و بازیارخیل میاندرود با 20 میلیمتر، بیشترین سهم از بارش باران را به خود اختصاص دادند.

وی متذکر شد: بیشترین بارش برف نیز طی این مدت، مربوط به ارتفاعات مرزن آباد با 45 سانتیمتر و تمل رامسر با 30 سانتیمتر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، یادآور شد: طی 10 روز آینده سامانه سرد بارشی که به مرکبات استان آسیب وارد کند، نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.