کد خبر : 3308
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۷
116 views

برگزاری دومین جشنواره ملی رسانه‌ای گره با موضوع واکسن به میزبانی قائم‌شهر

برگزاری دومین جشنواره ملی رسانه‌ای گره با موضوع واکسن به میزبانی قائم‌شهر

دبیر دومین جشنواره ملی رسانه‌ای ” گره” گفت: دومین جشنواره ملی رسانه‌ای گره با موضوع واکسن به میزبانی بسیج رسانه قائم‌شهر برگزار می‌شود تا فعالان رسانه‌ای سراسر کشور در بخش یادداشت نویسی وارد عرصه شده و اطلاع‌رسانی مناسبی در این بخش انجام شود. به گزارش تیتر شمال؛ امیر رمضان‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار

دبیر دومین جشنواره ملی رسانه‌ای ” گره” گفت: دومین جشنواره ملی رسانه‌ای گره با موضوع واکسن به میزبانی بسیج رسانه قائم‌شهر برگزار می‌شود تا فعالان رسانه‌ای سراسر کشور در بخش یادداشت نویسی وارد عرصه شده و اطلاع‌رسانی مناسبی در این بخش انجام شود.


به گزارش تیتر شمال؛ امیر رمضان‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  دومین جشنواره ملی رسانه‌ای گره با موضوع واکسن به میزبانی بسیج رسانه قائم‌شهر برگزار می‌شود تا فعالان رسانه‌ای سراسر کشور در بخش یادداشت نویسی وارد عرصه شده و اطلاع‌رسانی مناسبی در این بخش انجام شود.

وی گفت: این جشنواره با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم جامعه و اطلاع‌رسانی دقیق ویروس کرونا به جامعه و احساس وظیفه بیشتر خبرنگاران در این عرصه برگزار می‌شود تا همه برای بازکردن این گره وارد صحنه شوند.

 رمضان‍ژاد افزود: همه خبرنگاران، نویسندگان، تحلیل گران، کارشناسان و فعالان عرصه رسانه می‌توانند یادداشت‌های تحلیلی خود را که با موضوع واکسن کرونا در رسانه های مکتوب و مجازی منتشر شده است به این جشنواره ارسال کنند.

وی با اعلام اینکه آثار افراد شرکت کننده باید در بازه زمانی فروردین ماه ۱۳۹۹ تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر شده باشد؛ تصریح کرد: افراد می‌توانند یک اثر یادداشت خود را به این جشنواره ارسال کنند.

دبیر دومین جشنواره ملی رسانه‌ای ” گره” با موضوع “واکسن” گفت: افراد شرکت کننده می‌توانند اثر و مشخصات کامل خود را بصورت پی دی اف به شماره تماس دبیرخانه به شماره ۰۹۱۰۱۳۹۲۱۷۹ واتسپ یا سروش ارسال کنند.

وی یادآور شد: اولین جشنواره ملی رسانه‌ای گره با موضوع کرونا در طول سال‌ گذشته به همت و تلاش اعضای بسیج رسانه نکا با هدف اطلاع‌رسانی درست و به موقع در بحران‌ اجرایی شد و امسال بسیج رسانه شهرستان قائم‌شهر میزبان دومین جشنواره ملی رسانه‌ای گره با موضوع واکسن است.

رمضان‌نژاد گفت: تلاش برای اطلاع‌رسانی در بحران کرونا از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با قوت در دستور کار اهالی رسانه قرار گرفته است و اکنون به همت بسیج رسانه شهرستان قائمشهر و با هماهنگی بسیج رسانه مازندران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سپاه ناحیه قائمشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر و هیات اجرایی جشنواره ملی رسانه ای گره، قائمشهر میزبان دومین جشنواره ملی رسانه‌ای ” گره” شده است./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.