کد خبر : 3297
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
147 views

تجمع تعدادی از کارگران کارخانه اشباع تراورس شیرگاه

تجمع تعدادی از کارگران کارخانه اشباع تراورس شیرگاه

تعدادی از کارگران کارخانه اشباع تراورس شیرگاه به دلیل دریافت نکردن چندین ماه حقوق در این کارخانه تجمع کردند و خواستار حل مشکلات خود شدند. به گزارش تیتر شمال؛ حدود ۲۰ نفراز کارکنان قراردادی طرح جنگل کارخانه اشباع تراورس شیرگاه، که در کارگاه لاجیم فعالیت دارند، به‌علت دریافت نکردن سه ماه حقوق و پرداخت نشدن

تعدادی از کارگران کارخانه اشباع تراورس شیرگاه به دلیل دریافت نکردن چندین ماه حقوق در این کارخانه تجمع کردند و خواستار حل مشکلات خود شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ حدود ۲۰ نفراز کارکنان قراردادی طرح جنگل کارخانه اشباع تراورس شیرگاه، که در کارگاه لاجیم فعالیت دارند، به‌علت دریافت نکردن سه ماه حقوق و پرداخت نشدن ۱۶ ماه حق بیمه در محوطه کارخانه تجمع کردند و خواستار حل مشکلات خود شدند.

این کارگران در ارتباط با مطالبات بیمه‌ای خود گفتند: دست‌کم ۱۶ ماه معوقات بیمه‌ای داریم و این موضوع باعث شده در زمینه دریافت خدمات درمانی دچار مشکل شویم.

کارخانه اشباع تراورس حدود ۱۷۰۰۰ متر مربع سوله مسقف دارد که بر روی حدود ۱۰ هکتار زمین بنا شده است و تا دهه ۷۰ تنها کارخانه اشباع تراورس در کشور بود که با ورود تراورس‌های بتنی رفته رفته از رونق افتاد. در کارخانه تراورس چوب زیرساخت‌های مناسب برای تغییر کاربری صنایع مختلف تولید می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.