کد خبر : 3311
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۲
143 views

آغاز مطالعه طرح منوریل در شهرهای مرکزی مازندران/فاز اول در شهرهای ساری، بابل و قائم‌شهر اجرا می‌شود

آغاز مطالعه طرح منوریل در شهرهای مرکزی مازندران/فاز اول در شهرهای ساری، بابل و قائم‌شهر اجرا می‌شود

استاندار مازندران از آغاز مطالعه طرح منوریل در شهرهای مرکزی مازندران خبر داد و گفت: فاز اول این طرح در شهرهای ساری، بابل و قائم‌شهر و فاز دوم در شهرهای غربی استان اجرایی می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه با متخصصین حوزه منوریل شهری، با اشاره به حجم تردد و ترافیک سنگین

استاندار مازندران از آغاز مطالعه طرح منوریل در شهرهای مرکزی مازندران خبر داد و گفت: فاز اول این طرح در شهرهای ساری، بابل و قائم‌شهر و فاز دوم در شهرهای غربی استان اجرایی می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه با متخصصین حوزه منوریل شهری، با اشاره به حجم تردد و ترافیک سنگین در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی مازندران، اظهار کرد: مطالعه طرح احداث منوریل در شهرهای مرکزی استان توسط متخصصین این حوزه آغاز شد.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیر اجرای این پروژه در تسهیل ترافیک استان، افزود: برای وارد شدن این پروژه به فاز اجرایی نیاز است که یک شرکت بین‌المللی مجری در این حوزه باحضور در مازندران، جنبه‌های مختلف این طرح را بررسی و پایش کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه بخش عمده ادارات و نهادهای دولتی در شهرهای مرکزی استان قرار دارد، گفت: فاز اول این طرح در شهرهای ساری، بابل و قائم‌شهر و فاز دوم در شهرهای غربی استان اجرایی می‌شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به ظرفیت‌های مهم گردشگری و اقتصادی در استان، متذکر شد: احداث منو ریل منجر به تسهیل فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان می‌شود و این مهم، رونق و توسعه مازندران را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.