کد خبر : 3314
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
133 views

قوانلو: آغاز غربال‌گری هوشمند واحدهای صنفی در مازندران

قوانلو: آغاز غربال‌گری هوشمند واحدهای صنفی در مازندران

رئیس سازمان صمت مازندران از آغاز غربالگری هوشمند واحد های صنفی از امروز پنجم دی‌ماه در استان مازندران خبر داد و گفت: تمامی کارکنان واحد صنفی در زمان بازدید بازرسان اصناف از محل کسب موظف هستند که کارت هوشمند تزریق دست کم یک دُز واکسن کرونا خود را ارائه دهند و در غیر این صورت

رئیس سازمان صمت مازندران از آغاز غربالگری هوشمند واحد های صنفی از امروز پنجم دی‌ماه در استان مازندران خبر داد و گفت: تمامی کارکنان واحد صنفی در زمان بازدید بازرسان اصناف از محل کسب موظف هستند که کارت هوشمند تزریق دست کم یک دُز واکسن کرونا خود را ارائه دهند و در غیر این صورت واحد صنفی تا زمان تزریق واکسن، پلمپ خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی از آغاز غربالگری هوشمند واحد های صنفی در استان مازندران خبر داد.

وی با اعلام این خبر، افزود: در گام سوم طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید که از امروز یکشنبه پنجم دی‌ماه سال‌جاری مطابق با ماده ۲ قانون مدیریت بحران در استان مازندران آغاز شد، تمامی کارکنان واحد صنفی در زمان بازدید بازرسان اصناف از محل کسب و کارشان موظف هستند که کارت هوشمند تزریق دست کم یک دُز واکسن کرونا خود را ارائه دهند و در غیر این صورت واحد صنفی متخلف شناخته شده و تا زمان تزریق واکسن، واحد صنفی مد نظر پلمپ خواهد شد.

رئیس سازمان صمت مازندران، تصریح کرد: در اجرای این طرح، تمام کارکنان واحدهای صنفی موظف هستند علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی، بارکد تزریق واکسن خود را بر روی شیشه فروشگاه‌ها نصب کنند.

قوانلو خاطرنشان کرد: دراجرای طرح نظارت هوشمند واحدهای صنفی در بستر سامانه امید در کنار بازرسی‌های یک هزار و 720 نفر به عنوان بسیج اصناف و سازمان صمت استان، 160 بازرس بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل هم در این طرح مشارکت خواهند داشتند.

وی اعلام کرد: به دلیل شیوع ویروس اومیکرون در کشور، بازرسی‌ها از واحدهای صنفی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند دوباره خسارت زیان ‌باری را به بدنه اقتصاد کشور وارد کند.

رئیس سازمان صمت مازندران، متذکر شد: اجرای نظارت و غربالگری هوشمند در بستر سامانه امید در پنج گام قرار است در مازندران اجرا شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.