کد خبر : 3378
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
162 views

استاندار مازندران: تغییرات اساسی مدیریتی در مازندران آغاز می‌شود

استاندار مازندران: تغییرات اساسی مدیریتی در مازندران آغاز می‌شود

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تغییرات اساسی در حوزه مدیریتی خواهیم داشت، گفت: به زودی تغییرات در استان شروع می شود. به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی پور پیش ازظهر امروز در حاشیه دیدار مردمی در تنکابن در گفتگو با خبرنگاران، بیشترین مراجعات و درخواست مردم را اشتغال بیان کرد و گفت: وضعیت

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تغییرات اساسی در حوزه مدیریتی خواهیم داشت، گفت: به زودی تغییرات در استان شروع می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی پور پیش ازظهر امروز در حاشیه دیدار مردمی در تنکابن در گفتگو با خبرنگاران، بیشترین مراجعات و درخواست مردم را اشتغال بیان کرد و گفت: وضعیت اشتغال را با رشد اقتصادی می‌توان دنبال و پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مهمی برای توسعه اقتصادی در استان داریم، گفت: در حوزه‌های گردشگری، صنعتی و کشاورزی برنامه‌هایی داریم تا جوانان زیادی را مشغول کار کنیم.

وی ادامه داد: علاوه براین از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای تولیدی و جوانان تقاضا داریم در حوزه‌های تولید نرم افزارهای روز و آی تی فعالیت کنند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه گلایه‌هایی از برخی ادارات در صدور مجوزها وجود دارد، گفت: بخش عمده‌ای از درخواست‌ها و مشکلات مردم درباره مجوزها است و خوشبختانه وفاق عمومی ایجاد شده تا با مدیریت و تدبیر استانی بخشی از مسائل را حل کنیم.

حسینی پور به فرمانداری ویژه تنکابن و راه اندازی دفتر ویژه استاندار در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: راه اندازی این دفتر به معنای تضعیف فرمانداری ویژه نیست و این دفتر صرفاً جایی برای حضور استاندار و مسئولان است.

وی گفت: رویه ما در دوره کنونی استانداری عملیاتی است و این رویه در همه شهرها انجام می‌شود و اختیارات ویژه‌تری به فرمانداری ویژه در شهرستان خواهیم داد.

استاندار مازندران درباره تغییر مدیران در استان گفت: یکی از مسائلی که پیگیری می‌شود شایسته سالاری است و بنا براین نداریم که صرفاً به دلیل جابجایی دولت، مدیران تغییر کند و باید تلاش کنیم شایستگان را برای خدمت در استان شناسایی کنیم و سازوکارهایی را در این زمینه داریم.

وی با بیان اینکه تغییر مدیران اجتناب ناپذیر است، گفت: مبنای تغییرات در استان سیاسی نبوده بلکه شایسته سالاری است و باید مدیران به ارزش‌هایی که مردم رأی دادند، توجه داشته باشند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.