کد خبر : 3372
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۷:۱۷
93 views

ورود دستگاه قضا به مسئله کوه‌خواری در جوار قلعه مارکوی رامسر

ورود دستگاه قضا به مسئله کوه‌خواری در جوار قلعه مارکوی رامسر

دادگستری مازندران به مسئله کوه‌خواری در جوار قلعه مارکو ورود پیدا کرده و برای رفع شبهات و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال بررسی وضعیت این ساخت وساز را در دستور کار قرار داده است. به گزارش تیتر شمال؛ در پی انتشار مطلبی درباره کوه‌خواری در جوار قلعه مارکوی رامسر، دادگستری مازندران به مسئله کوه‌خواری در

دادگستری مازندران به مسئله کوه‌خواری در جوار قلعه مارکو ورود پیدا کرده و برای رفع شبهات و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال بررسی وضعیت این ساخت وساز را در دستور کار قرار داده است.


به گزارش تیتر شمال؛ در پی انتشار مطلبی درباره کوه‌خواری در جوار قلعه مارکوی رامسر، دادگستری مازندران به مسئله کوه‌خواری در جوار قلعه مارکو ورود پیدا کرده و نتیجه پیگیری صورت گرفته توسط دادگستری استان مازندران و بررسی و گزارش دادستانی رامسر حاکی از این است که این ملک براساس نقشه مصوب شهر از سال ۱۳۹۳ با دریافت مجوز از مبادی مربوطه  شروع به ساخت و در نهایت با اصلاحاتی درسال ۱۳۹۸ تکمیل شده است.

طبق این گزارش، این بنا در خیابان ۲۵ متری شهید رجایی و با فاصله زیادی از قلعه مارکوه، و براساس  رای کمیسیون ماده ۵ استان بنا شده است.

دستگاه قضایی استان برای رفع شبهات و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال  بررسی در خصوص وضعیت این ساخت وساز را در دستور کار قرار داده است و در حال پیگیری است تا در صورت وجود تخلف در صدور مجوز یا در مراحل اجرای پروژه، مطایق مقررات به تخلف و جرایم احتمالی رسیدگی شود.

شایان ذکراست،  پیش از این با ورود دستگاه قضایی ساخت برج ۱۱ طبقه در منطقه مارکوه متوقف شد؛ علاوه یر اینکه  رئیس کل دادگستری استان تاکید دارد؛ با پدیده کوه‌خواری و زمین‌خواری و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در استان به شدت برخورد شود و هر گونه کوتاهی نیز در این زمینه پذیرفتنی نیست و دستگاه‌های مسؤول نیز در این ارتباط باید از وقوع تصرف اراضی ملی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.