کد خبر : 3408
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
236 views

راه‌اندازی مجدد خط تولید پگاه رزم‌آوران ساری پس از 3 سال/در فاز نخست برای 100 نفر شغل ایجاد می‌شود

راه‌اندازی مجدد خط تولید پگاه رزم‌آوران ساری پس از 3 سال/در فاز نخست برای 100 نفر شغل ایجاد می‌شود

شرکت پگاه رزآوران مازندران پس از سه سال وقفه طی روز جاری با حمایت شرکت ایرانول و شستا، خط تولید با طرفیت ماهانه یک میلیون لیتری را با ایجاد اشتغال برای 100 نفر، راه اندازی کرد. طی روز جاری پنج‌شنبه 9 دی‌ماه طی مراسمی با حضور علی رستمی مدیر عامل شستا، اعضای هیات مدیره، جمعی

شرکت پگاه رزآوران مازندران پس از سه سال وقفه طی روز جاری با حمایت شرکت ایرانول و شستا، خط تولید با طرفیت ماهانه یک میلیون لیتری را با ایجاد اشتغال برای 100 نفر، راه اندازی کرد.


طی روز جاری پنج‌شنبه 9 دی‌ماه طی مراسمی با حضور علی رستمی مدیر عامل شستا، اعضای هیات مدیره، جمعی از معاونین و مدیران شستا، زارع‌پور مدیر عامل ایرانول به همراه مدیران این مجموعه، بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، قوانلو رئیس سازمان صمت مازندران و رضایی فرماندار ساری آیین بازگشایی مجدد خط تولید روغن‌سازی شرکت پگاه رزم آوران با حمایت و مشارکت شرکت نفت ایرانول برگزار شد.

بهروز اسکندرنیا مدیرعامل شرکت پگاه رزآوران مازندران در این مراسم با گلایه از تعطیلی 3 ساله این واحد صنعتی، اظهار کرد: وظیفه ما تبعیت از رهبری است و تولید شعار چندین ساله رهبری طی سال‌های اخیر است.

وی افزود: اگر مسئولان ما سرباز ولایت هستند پس باید مکشلات  موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان بردارند.

مدیرعامل شرکت پگاه رزآوران مازندران، خاطرنشان کرد: ما سه سال تمام، زندگی‌مان را فروختیم تا این شرکت، سرپا بماند و پیگیری‌های مشقت‌بار و متعددی را انجام دادیم تا که امروز شاهد افتتاح و راه اندازی مجدد خط تولید در این شرکت باشیم.

اسکندرنیا با بیان اینکه از مسئولان خواهش داریم که این افتتاح یک افتتاح نمادین نباشد؛ گفت: سهامداران این شرکت، جانبازان جنگ تحمیلی هستند و آنانی که دیروز در جبهه حق علیه باطل بودند امروز در جبهه تولید حاضرند و باید از آنان حمایت شود.

ظرفیت تولید ماهانه تا 5 میلیون لیتر را داریم

وی تاکید کرد: انتظار ما از مسئولان متولی سهمیه 3 میلیون لیتری روغن به این شرکت با توجه به ظرفیت موجود خط تولید است که امیدواریم محقق شود.

مدیرعامل شرکت پگاه رزآوران مازندران، افزود: حال و روز کارخانه شماره دو پگاه رزم آوران با میلیاردها تومان تجهیزات و امکانات، تاسف برانگیز است.

اسکندرنیا اعلام کرد: چرا باید فضا برای تولید و اشتغال وجود داشته باشد اما شاهد راکد بودن این کارخانه باشیم.

وی متذکر شد: ما توانایی تولید ماهانه تا 5 ملیون لیتر روغن را در این کارخانه و ایجاد اشتغال حداقل برای 200 نفر را داریم.

مدیرعامل شرکت پگاه رزآوران مازندران، یادآور شد: متاسفانه برخی‌ها موجب شدند تا این شرکت با 5 هزار میلیارد تومان سرمایه، از چرخه تولید خارج شود.

همکاری شرکت ایرانول با پگاه‌رزم‌آوران تداوم خواهد داشت

محمد زارع‌پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول کشور در این مراسم گفت: پیگیری‌های متعددی با حمایت شرکت شستا و شمارکت شرکت ایرانول بر مبنای راه اندازی مجدد شرکت پگاه رزم‌آوران انجام شد تا امروز شاهد راه اندازی خط تولید در این شرکت باشیم.

وی افزود: یک قراردادی فی مابین شرکت ایرانول و پگاه رزم‌آوران وجود داشت که سه سالی بود که تعطیل شده بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده، فعالیت مجدد از سر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول کشور، خاطرنشان کرد: همزمانی افتتاح خط تولید این شرکت و روز نهم دی‌ماه، اتفاق مبارکی است که امیدورایم برای مردم مازندران و کارکنان این شرکت، همراه با خیروبرکت باشد.

زارع‌پور اشکذری تصریح کرد: طبق قرارداد انعقاد شده، حدود یک میلیون لیتر روغن ماهانه توسط شرکت ایرانول به شرکت پگاه رزم‌اوران جهت بسته‌بندی سهمیه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، تیمی متشکل از مجموعه تولید، فروش، مهندسی و آزمایشگاه در این مجموعه مستقر شدند تا ضمن تطبیق کار با استانداردهای روز، نسبت به ظرفیت سنجی و تخصیص سهمیه بیشتر اقدام کنند.

ظرفیت تحویل ماهانه تا دو میلیون لیتر توسط ایرانول به پگاه رزم آوران وجود دارد

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول کشور، گفت: طبق قرارداد بنا شد تا در ماه‌های نخست حداقل ماهی یک میلیون لیتر روغن به این شرکت تحویل دهیم تا بسته‌بندی شود و توزیع نیز توسط ایرانول انجام می‌گیرد.

زارع‌پور اشکذری اعلام کرد: قول می‌دهیم که این اتفاق سالیان سال ادامه داشته باشد و این همکاری منوط به حضور بنده در پست مدیرعاملی ایرانول نباشد و تا زمانی که ایرانول هست این تفاهم و توافق با شرکت پگاه رزم آوران برقرار باشد.

وی تاکید کرد: حداقل برای 100 نفر در فاز نخست، فرصت استغال ایجاد شده است که به طور مستقیم مشغول کار هستند.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول کشور، اضافه کرد: عملیات تحویل 400 هزار لیتر روغن به شرکت پگاه رزم آوران انجام شده است و تا پایان ماه این میزان به یک میلیون لیتر می‌رسد.

زارع‌پور اشکذری تصریح کرد: تا جایی که این کارخانه ظرفیت داشته باشد و با توجه به فاز دوم این مجموعه، پس از بررسی تیم‌های تولید و فروش ایرانول از این کارخانه، توانایی تحویل و سهمیه ماهانه تا دو میلیون لیتر به این کارخانه را داریم و قطعا اشتغال این کارخانه نیز حداکثر برای تا 200 نفر ایجاد خواهد شد.

وجود واحدهای صنعتی این چنینی یک نعمت است/باید از تک تک روزهای این دولت برای تولید بهره ببریم

علی رستمی مدیرعامل شستا کشور نیز در این مراسم گفت: راه اندازی این کارخانه که 3 سال در وقفه تولید قرار گرفته بود، واقعا دستمریزاد دارد.

وی افزود: این کارخانه یک فرصت است و باید تا جایی که توانایی و ظرفیت تولید در چنین واحدهایی وجود دارد، حمایت نیز صورت بگیرد.

مدیرعامل شستا کشور، خاطرنشان کرد: دولت جدید نیزدیک به یک‌هزار و 340 روز فرصت برای فعالیت دارد و ساخت چنین کارخانه‌ای مطمئنا بیش از این میزان زمان می‌برد و لذا وجود چنین کارخانه‌هایی یک نعمت است که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

رستمی تاکید کرد: حمایت از چنین واحدهای صنعتی و تولیدی، منت نیست بلکه یک وظیفه است و این یک وظیفه کاملا ابتدایی ما است، لذا ما از سهامداران و مدیران شرکت تشکر می‌کنیم که چنین همتی کردند تا این کارخانه راه اندازی شود.

وی تصریح کرد: ما طی روز جاری برای بازدید و حمایت از چند کارخانه در سطح مازندران به این استان سفر کرده‌ایم که این کارخانه یکی از این موارد است و امیدواریم با این حمایت‌ها نرخ بیکاری در مازندران به زیر 5 درصد برسد.

سرمایه‌گذاری 60 هزار میلیاردی شستا در پروژه‌های در دست اجرای کشور

مدیرعامل شستا کشور، متذکر شد: فرصت ما برای کار در این دولت کم است و باید بسیار گام‌های بزرگی برداریم و باید شبانه‌روز برای این مهم، کار کنیم.

رستمی اعلام کرد: پروژه‌های شرکت شستا اضافه شده است و حتی کار، شبانه روزی شده تا بتوانیم زمان اتمام پروژه‌ها را به حداقل ممکن برسانیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شرکت شستا نزدیک به 60 هزار میلیارد تومان پروژه در سراسر کشور دارد که باید در این مدت کم، به فرجام برسانیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، مراسم بازدید و افتتاح خط تولید این کارخانه با حضور رستمی مدیر عامل شستا، زارع‌پور مدیر عامل ایرانول، بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، قوانلو رئیس سازمان صمت مازندران، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.