کد خبر : 3428
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
127 views

آغاز پویش اهدای خون در سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مازندران

آغاز پویش اهدای خون در سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مازندران

مدیرکل انتقال خون مازندران از برگزاری پویش اهدای خون با شعار «به نیت حاج قاسم» و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در مازندران خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ ذوالفقار تقوی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری پویش اهدای خون به نیت حاج قاسم از

مدیرکل انتقال خون مازندران از برگزاری پویش اهدای خون با شعار «به نیت حاج قاسم» و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در مازندران خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ ذوالفقار تقوی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری پویش اهدای خون به نیت حاج قاسم از روز شنبه ۱۱ دی ماه، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تمامی مراکز اهدای خون در سراسر استان مازندران آمادگی خدمت رسانی به داوطلبان اهدای خون را دارند.

وی، نیاز به خون را مستمر، همیشگی و روزانه دانست و گفت: باتوجه به طول عمر کوتاه خون و فرآورده‌های خونی نیازمند استمرار و همراهی مردم نوع‌دوست مازندران به صورت روزانه برای اهدای خون هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان مازندران بیان کرد: انتظار داریم مردم استان با حضور پرشور خود در این پویش و با یاد و نام شهید سلیمانی به کمک بیماران نیازمند به خون  استان بیایند.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با آمار اهدای خون در ۹ ماهه امسال در مازندران، تصریح کرد: طی این مدت ۱۱۶هزار و ۱۵۳ نفر به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کردند که از این تعداد ۹۵هزار و ۷۵۲ نفر موفق به اهدای خون شدند که سهم بانوان مازندران ۲هزار و ۶۳۰ واحد خون بوده است.

گفتنی است پویش اهدای خون با شعار «به نیت حاج قاسم» از شنبه ۱۱دی ماه در مراکز اهدای خون آغاز و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.