کد خبر : 3415
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
150 views

حسینی‌پور: اتمام فرآیند انتخاب مدیران دولت در مازندران تا پایان امسال

حسینی‌پور: اتمام فرآیند انتخاب مدیران دولت در مازندران تا پایان امسال

استاندار مازندران با تأکید بر بکارگیری مکانیزم حرفه‌ای و منطقی در انتخاب مدیران و مسئولان جوان نخبه کارآمد و انقلابی، عنصر زمان و صبوری در این راستا را امری لازم برشمرد و گفت: تا پایان امسال پروسه انتخاب مدیران در استان مازندران را به پایان خواهیم رساند. به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمد حسینی‌پور در جریان

استاندار مازندران با تأکید بر بکارگیری مکانیزم حرفه‌ای و منطقی در انتخاب مدیران و مسئولان جوان نخبه کارآمد و انقلابی، عنصر زمان و صبوری در این راستا را امری لازم برشمرد و گفت: تا پایان امسال پروسه انتخاب مدیران در استان مازندران را به پایان خواهیم رساند.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمد حسینی‌پور در جریان حضور یک روزه در شهرستان نکا و بازدید از روستاهای کوهپایه این شهرستان در راستای آشنایی با مشکلات مردم و رفع معضلات، در پاسخ به سوال خبرنگار بلاغ مبنی بر چگونگی مدیریت زمان در انتخاب نیروهای جوان نخبه انقلابی و کارآمد در عرصه مدیریتی دولت در مازندران، اظهار کرد: قطعاً وضعیت انتخاب مدیران از خود اصل صدور احکام آن‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی افزود: اگر انتخاب مدیر براساس یک مکانیزم حرفه‌ای نباشد و صرفاً طبق فعالیت کسانی باشد که به طرق مختلفی با جریان خاصی آشنایی و فعالیت داشته و در ستادهای انتخاباتی که زحمت زیادی کشیده شد، باشد، فکر می‌کنم این باعث این خواهد شد که ما در چهار سال آینده باز باید نسبت به ناکامی‌ها حرف بزنیم.

استاندار مازندران موضوع اصلی را شایسته‌سالاری در میان نیروهای انقلابی و مطالبات مردم در این زمینه را درست برشمرد و خاطرنشان کرد: البته مردم مطالبات تغییرات مدیران را از ابتدای تغییر دولت مقایسه می‌کنند در صورتی که ما الآن تنها یک ماه است که در استان آمده و کار را آغاز کرده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: با همه این احوال شرایطی را ایجاد کردیم که در یک مکانیزم مشخص بتوانیم شایسته‌سالاری را رعایت کنیم، همچنین توجه داشته باشیم که تمام نیروهای انقلابی با پذیرش ارزش‌های انقلاب و شعارهایی که این دولت داده را برای مسئولیت‌ها انتخاب کنیم.

وی گفت: اما در همین طیف نیز باید از بهترین‌ها انتخاب کنیم که ما داریم تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم به این امر مهم برسیم البته رسانه‌ها نیز در این راستا کمک کنند اما اگر در شرایط کنونی مقداری نیز بنده مورد سوال واقع شوم ایرادی ندارد چراکه اصل موضوع این است که ما باید به فکر این باشیم تا کسانی مسئولیت‌ها را بپذیرند که بتوانند کار مردم را حل کنند.

حسینی‌پور تصریح کرد: این‌ها در شرایطی است که صرف انتخاب نیروها که کار راحتی است و بنده یک روزه هم می‌توانم همه مدیران را انتخاب کنم اما قبول بفرمایید که این فرآیند اصولی مقداری زمان‌بر است اما ما کار را شروع کردیم و در هفته آینده نیز انتصابات ما آغاز خواهد شد و در یک فرآیند منطقی کار در حال پیگیری است.

وی در پایان تأکید کرد: مردم شریف مازندران نیز مقداری حوصله کنند تا به لطف و عنایت الهی ما دیگر تا پایان امسال به طور قطع به یقین بحثی با عنوان جابجایی نداشته و تمام این فرآیند جابجایی طوری برنامه‌ریزی شد تا پایان امسال به پایان برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.