کد خبر : 3450
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
103 views

تشکیل 17000 پرونده تخلف کالایی و خدماتی در مازندران

تشکیل 17000 پرونده تخلف کالایی و خدماتی در مازندران

رئیس سازمان صمت مازندران از تشکیل بیش از  17 هزار پرونده تخلف در بخش کالایی و خدماتی استان مازندران طی 9 ماهه امسال خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران طی گفت‌‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از 17 هزار پرونده

رئیس سازمان صمت مازندران از تشکیل بیش از  17 هزار پرونده تخلف در بخش کالایی و خدماتی استان مازندران طی 9 ماهه امسال خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران طی گفت‌‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از 17 هزار پرونده تخلف در بخش کالایی و خدماتی استان تشکیل شده است.

وی با اعلام این خبر افزود: در این مدت تعداد 623 هزار و 843  مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی در استان مازندران به عمل آمده است.

رئیس سازمان صمت مازندران، خاطرنشان کرد: در پی این بازرسی‌ها تعداد 17 هزار و 73 پرونده با ارزش بیش از 352 میلیارد تومان تشکیل شده است.

قوانلو تاکید کرد: بیشترین تخلفات کشف شده، شامل عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است.

وی متذکر شد: شهروندان مازندرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و … مراتب را به سامانه www.124.ir یا با تلفن 124 اعلام کنند.

گفتنی است بیش از 170 هزار واحد صنفی در استان مازندران مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.