کد خبر : 3503
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
127 views

قدردانی مازندرانی‌ها از قهرمانان وطن/تشییع آلاله‌های زهرایی در دیار علویان

قدردانی مازندرانی‌ها از قهرمانان وطن/تشییع آلاله‌های زهرایی در دیار علویان

مراسم تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس امروز همزمان با سراسر کشور باحضور مردم شهیدپرور و قدرشناس مازندران برگزار شد. به گزارش تیتر شمال؛ کاروان ۶ شهید گمنام که از شنبه ۱۱ دی مهمان مردم قدرشناس و شهیدپرور استان مازندران هستند، پس از عبور از شهرهای مختلف امروز به ساری رسید

مراسم تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس امروز همزمان با سراسر کشور باحضور مردم شهیدپرور و قدرشناس مازندران برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ کاروان ۶ شهید گمنام که از شنبه ۱۱ دی مهمان مردم قدرشناس و شهیدپرور استان مازندران هستند، پس از عبور از شهرهای مختلف امروز به ساری رسید تا همزمان با سراسر کشور تشییع شوند.

پیکرهای مطهر این آلاله‌های زهرایی که به مدت یک هفته میهمان مردم دیار علویان بودند، در سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) با شکوه خاصی در مرکز استان مازندران و شهرستان بهشهر تشییع شدند.

مراسم تشییع پیکرهای ۵ شهید گمنام ساعت ۹صبح از میدان شهدا آغاز شد و به صورت خودرویی تا میدان شهید قاسمی ادامه یافت و سپس برای تشییع و خاک‌سپاری به شهرهای نکا، جویبار و دانشکده امام محمدباقر (ع) ساری منتقل شدند.

همچنین پیکر شهید گمنام ۲۷ساله از عملیات بدر شرق دجله با حضور مردم شهیدپرور در شهرستان بهشهر تشییع و جهت خاکسپاری به منطقه عشرستاق و روستای برما منتقل شد.

به گفته عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران دو شهید گمنام  نکا ۱۸ و ۲۹ ساله به ترتیب از عملیات‌های کربلای ۵ شلمچه و بدر شرق دجله هستند که پس از انتقال به این شهرستان، در نیروگاه شهید سلیمی و بوستان شهدای گمنام خاکسپاری می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین شهید ۲۰ ساله از عملیات کربلای ۵ شلمچه در دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری و شهید ۱۸ ساله از عملیات بدر شرق دجله در لاریم جویبار خاک‌سپاری می‌شوند.

ملکی گفت: پیکر مطهر شهید ۴۰ساله از عملیات بدر شرق دجله پس از تشییع به معراج الشهدای اداره‌کل حفظ آثار مازندران منتقل می‌شود تا به همراه یک شهید گمنام دیگر در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بندرامیرآباد بهشهر تشییع شود.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.