کد خبر : 3506
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
121 views

وطن‌خواه: پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی در فرودگاه رامسر

وطن‌خواه: پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی  در فرودگاه رامسر

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی در فرودگاه رامسر، گفت: در صدد گرفتن مجوز مرز هوایی در رامسر هستیم. به گزارش تیتر شمال؛ سعدالله وطن‌خواه امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران اشاره به پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی خارجی در فرودگاه رامسر، اظهار کرد: در صدد گرفتن مجوز مرز هوایی

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی در فرودگاه رامسر، گفت: در صدد گرفتن مجوز مرز هوایی در رامسر هستیم.

به گزارش تیتر شمال؛ سعدالله وطن‌خواه امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران اشاره به پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی خارجی در فرودگاه رامسر، اظهار کرد: در صدد گرفتن مجوز مرز هوایی در رامسر هستیم.

وی افزود: در ارتباط با این موضوع، پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده و یک‌سری مستندات به سازمان هواپیمایی و وزارت کشور ارسال شده که باید پروسه زمانی طی شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران بیان کرد: امیدواریم این مجوز به‌زودی صادر شود که در این زمینه امیدواری وجود دارد.

این مسؤول با اشاره به پیگیری راه‌اندازی مرز هوایی در فرودگاه نوشهر، اضافه کرد: راه‌اندازی مرز هوایی در فرودگاه نوشهر ازطریق فرمانداری پیگیری شده ولس از فرودگاه رامسر زمانبرتر خواهد بود.

وطن‌خواه در ارتباط با وضعیت پروازها در فرودگاه‌های دشت‌ناز، نوشهر و رامسر، یادآور شد: باتوجه به فصل زمستان پروازها باتوجه به تقاضا نوسان دارد و در مقاطح مختلف زمانی کم و زیاد می‌شود ولی در مجموع روال عادی پروازها برقرار است.

وی با تاکید بر توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های مازندران، خاطرنشان کرد: در طول هفته ۶۸ پرواز در فرودگاه دشت‌ناز ساری، ۱۸ پرواز در فرودگاه رامسر و ۸ تا ۱۲ پرواز در فرودگاه نوشهر انجام می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.