کد خبر : 3519
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
136 views

هفته‌ای صاف تا نیمه ابری در پیش است/تداوم بارندگی‌های خفیف و پراکنده در مازندران

هفته‌ای صاف تا نیمه ابری در پیش است/تداوم بارندگی‌های خفیف و پراکنده در مازندران

معاون هواشناسی مازندران، آسمان این هفته استان را عمدتا صاف تا نیمه ابری توصیف کرد و گفت: طی هفته جاری شاهد بارش‌های پراکنده و خفیف در مناطق مختف استان به ویژه ارتفاعات خواهیم بود. به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره پیش‌بینی وضعیت هوای مازندران در روزهای آینده، اظهار کرد:

معاون هواشناسی مازندران، آسمان این هفته استان را عمدتا صاف تا نیمه ابری توصیف کرد و گفت: طی هفته جاری شاهد بارش‌های پراکنده و خفیف در مناطق مختف استان به ویژه ارتفاعات خواهیم بود.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره پیش‌بینی وضعیت هوای مازندران در روزهای آینده، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه 18 دی‌ماه تا روز جمعه 24 دی‌ماه عمدتا صاف تا نیمه ابری همراه با بارندگی است.

وی افزود: بر این اساس، آسمان استان برای امروز، در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و دامنه‌ها، نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و در بعدازظهر و شب ابری با بارش خفیف و پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات نیز آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با بیان اینکه آسمان فردا یکشنبه نوزدهم دی‌ماه را نیمه ابری تا ابری اعلام کرد و گفت: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای احتمال بارش خفیف پراکنده همراه با کاهش تدریجی ابر، پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: آسمان استان برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری، صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما و گاهی با افزایش ابر و وزش باد همراه است و از سه شنبه شب در ارتفاعات غربی، بارش‌های پراکنده را شاهد خواهیم بود.

معاون هواشناسی مازندران، با توصیف آسمانی صاف تا نیمه ابری برای روز چهارشنبه، گفت: آسمان استان برای روز پنج‌شنبه، صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود که از بعدازظهر با وزش باد، به‌تدریج با بارندگی و کاهش دما همراه خواهد بود.

اسدی متذکر شد: آسمان آخرین روز هفته جاری در استان، صبح ابری با با بارندگی و به‌تدریج با کاهش ابر، پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.