کد خبر : 3513
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
314 views

گزینه جدید معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران چه کسی است؟

گزینه جدید معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران چه کسی است؟

روح‌الله سلگی در ادامه تغییرات در استانداری مازندران، به عنوان گزینه جدید معاون سیاسی امنیتی استانداری مطرح است. به گزارش تیتر شمال؛ بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم و بسته شدن پرونده انتخاب استانداران در سراسر کشور حالا نوبت تغییرات در بدنه استانداری‌ها شده است. مطالبه تغییرات از سوی نیروهای مردمی و انقلابی خواسته

روح‌الله سلگی در ادامه تغییرات در استانداری مازندران، به عنوان گزینه جدید معاون سیاسی امنیتی استانداری مطرح است.

به گزارش تیتر شمال؛ بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم و بسته شدن پرونده انتخاب استانداران در سراسر کشور حالا نوبت تغییرات در بدنه استانداری‌ها شده است.

مطالبه تغییرات از سوی نیروهای مردمی و انقلابی خواسته جدی در این ایام بوده است و این نکته مورد توجه استاندار جدید مازندران قرار گرفت.

استاندار مازندران بعد از درخواست‌های فراوان به رسانه‌ها و مردم اعلام کرد که تا پایان سال پروسه انتصاب مدیران به صورت دقیق انجام می‌شود.

سیدمحمود حسینی‌پور معتقد است، باید به فکر این باشیم تا کسانی مسؤولیت‌ها را قبول می‌کنند بتوانند کار مردم را حل کنند و این فرآیند در حال پیگیری است.

بعد از انتصاب مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی استانداری، نوبت به معاونت عمرانی رسید که رضا علیخانی به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار مازندران منصوب و معارفه شد.

دیگر انتصاب استاندار مازندران، علیمراد مهدوی‌فر بود که به عنوان مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری منصوب شد.

این روزها گزینه‌های زیادی برای معاونت سیاسی امنیتی استانداری مطرح است که روح‌الله سلگی از شانس بیشتری برای گرفتن این مسؤولیت برخوردار است.

وی متولد سال ۱۳۵۸ و دارای تحصیلات دکترای علوم سیاسی است.

قائم مقام مرکز پژوهش و اسناد دفتر رئیس جمهور، فرماندار نمونه کشور در حوزه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری و کشاورزی،دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان کشور، دستیار سیاسی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام محسن رضایی، مشاور سیاسی معاونت ارتباطات دفتر رئیس جمهور، مشاور سخنگوی مجلس شورای اسلامی سید نظام‌الدین موسوی در کارنامه گزینه جدید معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران دیده می‌شود.

روح الله سلگی که فرزند شهید عسکر سلگی است از گزینه‌های جدی استانداری قم بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.