کد خبر : 3534
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
150 views

تَرَک‌خوردگی در صخره‌های محور هراز به دهه ۷۰ برمی‌گردد/جمع‌بندی نظر متخصصان تا پایان هفته

تَرَک‌خوردگی در صخره‌های محور هراز به دهه ۷۰ برمی‌گردد/جمع‌بندی نظر متخصصان تا پایان هفته

ترک‌های ایجاد شده در محور هراز بعد از پلور در یک کیلومتری آب اسک است که نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است.   به گزارش تیتر شمال؛ ترک‌های ایجاد شده در محور هراز بعد از پلور در یک کیلومتری آب اسک است، که نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است. بنابر اتفاقات اخیر اگر لغزش

ترک‌های ایجاد شده در محور هراز بعد از پلور در یک کیلومتری آب اسک است که نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است.

 


به گزارش تیتر شمال؛ ترک‌های ایجاد شده در محور هراز بعد از پلور در یک کیلومتری آب اسک است، که نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.

بنابر اتفاقات اخیر اگر لغزش این توده عظیم قابل توجه و خطرناک تشخیص  داده شود، حل مشکل پیچیده خواهد شد و راه حلی جز احداث مسیری جایگزین باقی نمی ماند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در گفتگو با خبرنگار بلاغ در این باره گفت: این ترک ها موضوع جدیدی نیست و به دهه ۷۰ برمیگردد، در این چند سال اخیر اتفاق جدیدی رخ نداده است.

اسماعیل فولادی با بیان اینکه کمتر از 10 روز آینده نتیجه بررسی ها مشخص می شود، عنوان کرد: طی روزهای و هفته های گذشته جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد و مرکز تحقیقات ملی و مسکن وزارت راه برای بررسی این تحقیقات میدانی هم انجام شد که  تا پایان هفته قطعاً به نتیجه ای دست خواهیم.

وی ترک محور هراز را مربوط به گذشته خواند و اظهار کرد: در چند سال اخیر اتفاق تازه ای رخ نداده است، این وضعیت مربوط به دهه ۷۰ برمی‌گردد و طی ۱۰ سال اخیر معاینه های محلی نشان می دهد جز تحریک های جزئی، تغییر جدی نداشتیم.

فولادی ادامه داد: نمی توان بطور قطع گفت وضعیت پایداری دارد، هیچ پیش بینی نمی توان کرد با بررسی میدانی که داشتیم و گزارش جمع بندی که به تهران داده شده ،منتظر تصمیم از سوی گروه تخصصی هستیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تصریح کرد: این ترک ها در حال رصد هستند تا جمع بندی نهایی از سوی متخصصان و کارشناسان گروه تخصصی از تهران داده شود تا تصمیم نهایی در خصوص این محور داده شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.