کد خبر : 3528
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
109 views

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران منصوب شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران منصوب شد

مهدی ایزدی که پیش از این معاون میراث فرهنگی مازندران بود امروز یکشنبه به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منصوب و معرفی شد و سیف الله فرزانه هم پس از دو مرحله تجربه مدیرکلی ، از این مجموعه خداحافظی کرد. به گزارش تیتر شمال؛ جواد واحدی معاون امور مجلس،

مهدی ایزدی که پیش از این معاون میراث فرهنگی مازندران بود امروز یکشنبه به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منصوب و معرفی شد و سیف الله فرزانه هم پس از دو مرحله تجربه مدیرکلی ، از این مجموعه خداحافظی کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی امروز با صدور حکمی مهدی ایزدی معاون میراث فرهنگی مازندران را به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران معرفی کرد.

واحدی در این حکم از توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند تاریخی-فرهنگی، رشد و بالندگی صنایع دستی و توسعه گردشگری و بهره‌گیری از توان تخصصی اندیشمندان، صاحب‌نظران، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌های کاری در وزارتخانه، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم آوردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان به عنوان مهم‌ترین وظایف مدیریتی سرپرست جدید میراث فرهنگی مازندران یاد کرد.

پیش از این مسئولیت مدیرکلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران بر عهده سیف‌الله فرزانه بود که از اوایل اردیبهشت ۱۳۹۷ دومین دوره مدیرکلی خود در این مجموعه را آغاز کرد و تا امروز در این مسئولیت حضور داشت.

مهدی ایزدی که به سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران منصوب شد طی سال‌های اخیر به عنوان معاون میراث فرهنگی این اداره کل فعالیت داشت.

مازندران به دلیل اهمیت بالایی که در حوزه سفر و گردشگری دارد و همچنین با توجه به تولیدات متنوع در عرصه صنایع دستی و وجود آثار متعدد تاریخی و غنای فرهنگی از استان‌های پراهمیت در بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محسوب می‌شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی امروز سرپرستان ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان را نیز منصوب کرد.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.