کد خبر : 3568
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
110 views

ماجرای بدهی‌های میلیاردی شهرداری ساری به تامین اجتماعی/ این بار پای توقیف اموال به میان آمد

ماجرای بدهی‌های میلیاردی شهرداری ساری به تامین اجتماعی/ این بار پای توقیف اموال به میان آمد

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به توقیف اموال شهرداری ساری، گفت: شهرداری ساری بابت حق بیمه‌های سنوات گذشته بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی دارای بدهی است و بر این اساس تامین اجتماعی برای دریافت طلبش اقدام کرده است. به گزارش تیتر شمال؛ ماجرای بدهی شهرداری ساری تبدیل به کلاف

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به توقیف اموال شهرداری ساری، گفت: شهرداری ساری بابت حق بیمه‌های سنوات گذشته بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی دارای بدهی است و بر این اساس تامین اجتماعی برای دریافت طلبش اقدام کرده است.


به گزارش تیتر شمال؛ ماجرای بدهی شهرداری ساری تبدیل به کلاف سردرگمی شده که این بار پای بدهی میلیاردی شهرداری ساری به میان آمد.

علی‌اصغر محمودی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی مازندران امروز درباره جزئیات توقیف اموال شهرداری ساری در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: شهرداری ساری بابت حق بیمه‌های سنوات گذشته بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی دارای بدهی است.

وی با بیان اینکه نشست‌های زیادی در این زمینه داشتیم و بارها و بارها حساب‌های آنان را مسدود کردیم، گفت: با دخالت مراجع استانی که انسداد حساب مانع پرداخت حقوق کارگران می‌شود و مشکل ایجاد می‌کند؛ اعلام شد از املاک استفاده شود.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی مازندران اضافه کرد: متاسفانه هیچوقت شهرداری حاضر نبود لیست و فهرست اموال تملک شهرداری است در اختیار سازمان قرار دهد.

این مسؤول با اعلام اینکه ناگریز شخصا و راسا ورود پیدا کردیم، تصریح کرد: املاکی که داشتند ورود پیدا کردیم و طبق قانون هم بازداشت کردیم و بعد از بازداشت قیمت کارشناسی اعلام می‌شود.

محمودی ادامه داد: بعد از اعلام، قیمت را به شهرداری اعلام می‌کنیم اگر نسبت به قیمت اعتراض دارند به کارشناس منتخب دادگستری‌ها محول می‌شود و قیمت کارشناسی تعیین شده و به مزایده گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به توقیف پارک صفرآباد، اضافه کرد: ما تمایل به توقیف اموال شهرداری ساری را نداریم ولی وقتی شهرداری توان پرداخت مطالبات را ندارد و اعلام می‌کند ملک نداریم چطور می‌شود؟!

مدیرکل سازمان تامین احتماعی مازندران با بیان اینکه تاکنون نماینده‌ای در این زمینه مذاکره‌ای نداشتند، اظهار کرد: هنوز میزان املاک کارشناسی نشده است.

این مسؤول با تکذیب اینکه خدماتی طی این مدت به شهرداری ساری از سوی تامین اجتماعی ارائه نشده است، بیان کرد: تمامی خدمات از صفر تا صد خدمات از درمان تا سایر خدمات ارائه شده است.

محمودی با بیان اینکه بیمه همکاران شهرداری ساری برقرار است، یادآور شد: وقتی لیست دهند ادامه پیدا می‌کند‌.

وی افزود: از زمانی‌که طالبی شهردار جدید منصوب شدند بیمه‌های جاری را با تکلیف چند روزه پرداخت کردند این مبلغ به شهرداران گذشته انباشت شده و دلیلش هم این است بسیاری از مسؤولان استانی مانع شدند قبلا ۲۰ میلیارد تومان بوده و اجازه اقدام استانی نمی‌دادند و الان مبلغ بزرگی شده است ناگریز به توقیف املاک و مستقلات هستیم.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی مازندران اظهار کرد: طی مکاتبه دادستانی در مقطعی مبنی بر اینکه حساب شهرداری را باز کنید و پس از برگزاری جلسه‌ای قرار شد طی ۲۴ ساعت ۵۰ میلیارد تومان پرداخت کنند اما به تعهدات خود عمل نکردند و متاسفانه دادستان مجددا مکاتبه‌ای بر ادامه مراحل قانونی اقدام کنید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.