کد خبر : 3687
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
148 views

اختلال در تامین کالاهای اساسی مردم قابل قبول نیست/برگزاری جلسات و شرکت در مراسمات در روزهای سه شنبه ممنوع!

اختلال در تامین کالاهای اساسی مردم قابل قبول نیست/برگزاری جلسات و شرکت در مراسمات در روزهای سه شنبه ممنوع!

فرماندار ساری با بیان اینکه در بحث تنظیم بازار نباید واگذاری‌های مسئولیتی میان سازمان صمت و جهاد کشاورزی منتج به اختلال در بازار شود؛ گفت: نباید مردم در خصوص کالاهای اساسی نظیر مرغ، تخم مرغ و اقلامی از این دست هیچگونه مشکلی داشته باشند و مشکلات در این موضوعات، اصلا قابل قبول نیست. عباسعلی رضایی

فرماندار ساری با بیان اینکه در بحث تنظیم بازار نباید واگذاری‌های مسئولیتی میان سازمان صمت و جهاد کشاورزی منتج به اختلال در بازار شود؛ گفت: نباید مردم در خصوص کالاهای اساسی نظیر مرغ، تخم مرغ و اقلامی از این دست هیچگونه مشکلی داشته باشند و مشکلات در این موضوعات، اصلا قابل قبول نیست.


عباسعلی رضایی فرماندار ساری در جلسه امروز شورای اداری مرکز مازندران که با حضور با حضور منصورعلی زارعی نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات تامین اجتماعی ساری برگزار شد؛ اظهار کرد: در بحث تنظیم بازار نباید واگذاری‌های مسئولیتی میان سازمان صمت و جهاد کشاورزی منتج به اختلال در بازار شود.

وی افزود: گرچه بسیج همچون سایر امور به کمک ما  و جهاد کشاورزی آمدند، حتما باید نظارت‌ها جدی باشد؛ نباید تجربه تازه در بحث نظارت بازار به مردم فشار بیاورد.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: نباید مردم در خصوص کالاهای اساسی نظیر مرغ، تخم مرغ و اقلامی از این دست هیچگونه مشکلی داشته باشند و مشکلات در این موضوعات، اصلا قابل قبول نیست.

رضایی ادامه داد: نباید شهروندان ما با کمبود کالاهای اساسی مواجه شوند و در این راستا به ویژه سازمان صمت در مسائلی که موضوعیت دارد، حتما ورود پیدا کند.

 

وی با اشاره به قرار داشتن در فصل سرما، بیان کرد: باید ستاد بحران همواره در آمادگی 100 درصدی باشند و اینگونه نباشد که اتفاقی رقم بخورد و تاخیر در ارائه خدمات و پشتبانی را شاهد باشیم و این امر اصلا قابل قبول نیست و توقع ما از دستگاه‌های عضو ستاد بحران، آمادگی کامل است.

 

فرماندار ساری با اشاره به لزوم مشارکت دستگاه‌ها در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در فصل سرما، گفت: نباید در این ایام، آب، برق و یا گاز شهروندی قطع شود، جاده‌ای مسدود شود تا خللی در امور مردم وارد نشود و ما باید همیشه آمادگی کار را داشته باشیم.

 

رضایی با اشاره به سخنان زارعی نماینده مجلس پیرامون ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تاکید کرد: باید منابع طبیعی و جهاد کشاورزی قبل از اجرای احکام بدنبال آن باشند تا ساخت‌وسازی در اراضی غیرمجاز رقم نخورد؛ چرا جلوی متخلف گرفته نمی‌شود و سپس تخریب صورت می‌گیرد؛ تخریب هنر نیست.

 

وی افزود: اگر گزارش 500 تخریب هم داده شود، برای من عملکرد این دستگاه‌ها محسوب نمی‌شود؛ اصلا این موارد قابل هضم نیست که جلوس اخت و ساز را نگیریم و سپس دست به تخریب‌های سریالی در یک روستا بزنیم؛ نگاه این افراد به نظام تغییر می‌کند و اگر بدبین شوند ما دیگر نمی‌توانی بگوییم که یک مدیر انقلابی هستیم، دیگر نمی‌توانیم بگوییم که خدمتگزار مردم در جبهه انقلاب هستیم.

 

فرماندار ساری اعلام کرد: نیروهای انقلابی باید با کارکردهای‌شان، رضایتمندی مردم را نسبت به انقلاب بیشتر کنند، نه اینکه اتفاقی رقم بخورد که که این رضایتمندی تقلیل پیدا کند.

 

رضایی ادامه داد: دهیاران و بخشداران پای کار بیایند و نگذارند این ساخت‌وسازها رقم بخورد تا یا منتج به تخریب شود و یا در طرح الحاق قرار دهیم و مردم را نقره داغ کنیم و این اصلا کار پسندیده‌ای نیست.

 

وی عنوان کرد: ما در جلسه قبلی شورای اداری به دستگاه‌های خدمات رسان کمیته امداد و بهزیستی، دو ماه فرصت دادیم تا 345 واحد مسکونی در دست ساخت با پیشرفت متوسط 60 درصدی به تمام برسانند.

 

فرماندار ساری گفت: دستگاه‌ها، زمین‌های دولتی بلااستفاده خود را به ما معرفی کنند تا در سر پیش روی رئیس جمهور به استان، کلنگ ساخت مسکن را در این زمین‌ها بزینم؛ لذا این امر ضرورت دارد.

رضایی با اشاره به نهضت درختکاری تاکید شده توسط استاندرا مازندران، مطرح کرد: تمامی دستگاه‌های ذی مدخل، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها، پای کار بیایند.

وی افزود: اوضاع پسماند پسندیده نیست و این در حالی است که در سال آینده، ساری پایتخت گردشگری اکو 2022 است و می‌شود وارد شهری شویم که انباشت زباله در خیابان‌ها و جاده‌ها را شاهد باشیم؛ لذا دهیاری‌ها و شهرداری‌ها باید بهنگام در این موضوع ورود پیدا کنند.

فرماندار ساری اذعان کرد: توقع من از تمامی دستگاه‌ها این است که پای کار باشید و به مردم، خوب پاسخ دهید؛ نباید مدیری که در نظام جمهوری اسلامی کار می‌کند، تغییرات را غیر مترقبه بداند؛ مهم آن است که نیروهایی که در مسئولیت هستند باید فکر کنند تا زمانی که مسئولیت دارند چه گره‌ای از مردم را باز کرده‌اند، مدیران باید تا لحظه آخر همچون لحظات نخستین پس از انتصاب کار کنند.

رضایی با بیان اینکه سه‌شنبه‌ها روز ملاقات و پاسخگویی مدیران به مردم است و برگزاری هرگونه جلسه و شرکت در جلسات استانی ممنوع است؛ تصریح کرد: مجموعه اداری شهرستان باید با پشتکار و اهتمام جدی تمام توان خود را در تکریم ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم که به گفته امام راحل (ره) ولی نعمتان ما هستند به‌کارگیرند و باید تمامی مدیران در این روز، با حضور در محل خدمت، پاسخگوی ارباب رجوع باشد.

وی با اشاره به مشکلات برخی مناطق شهرستان، گفت: در حوزه روستایی دو مسئله تامین سوخت روستائیان در مناطق کوهستانی در فصل سرما و رفع مشکل آنتن دهی و نصب دکل‌های مخابراتی در روستاهای ساری به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار ساری با بیان اینکه میدران باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند؛ یادآور شد: نباید به مردم قولی دهیم که توان انجامش را نداریم و توقع من از همه شما مدیران، عمل به وعده‌ها است و باید یک مدیر هنر اجرای وعده‌هایش به مردم را داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.