کد خبر : 3658
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
133 views

خانه به دوشی نساجی همچنان ادامه دارد/از استادیوم ساری چه خبر؟

خانه به دوشی نساجی همچنان ادامه دارد/از استادیوم ساری چه خبر؟

به نظر می رسد خانه به دوشی نساجی در لیگ برتر همچنان ادامه خواهد داشت و هیچ بعید نیست تا پایان فصل نساجی مجبور به برگزاری دیدارهای خانگی خود در استادیوم امام رضای مشهد شود. به گزارش تیتر شمال؛ بعد از اینکه نساجی هفته ها پیش دیدار خانگی خود در برابر نفت مسجد سلیمان را به

به نظر می رسد خانه به دوشی نساجی در لیگ برتر همچنان ادامه خواهد داشت و هیچ بعید نیست تا پایان فصل نساجی مجبور به برگزاری دیدارهای خانگی خود در استادیوم امام رضای مشهد شود.


به گزارش تیتر شمال؛ بعد از اینکه نساجی هفته ها پیش دیدار خانگی خود در برابر نفت مسجد سلیمان را به استادیوم نقش جهان منتقل کرد و در ادامه دیدار با ذوب آهن را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کرد قرار بود چمن فعلی استادیوم شهدای ساری برداشته و به جای آن چمن رولی جدید کاشته شود و زمین برای بازی نساجی – پرسپولیس درهفته دوم دور برگشت آماده شود.

بعد از بررسی های صورت گرفته تا به امروز هیچ اقدامی روی زمین استادیوم شهدای ساری انجام نشده است.

با این روند بازسازی طبیعی است خانه به دوشی نساجی در دور برگشت بازی های لیگ برتر هم ادامه داشته باشد و این تیم مجبور باشد تا پایان فصل دیدارهای خانگی خود را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کند.

این موضوع هم از نظر هزینه برای نساجی یک موضوع بغرنج است و هم اینکه نساجی هر هفته برای انجام بازی های خود مجبور به سفر خواهد شد؛ موضوعی که با توجه به فشردگی بازی ها خستگی تیم مازنی را به همراه خواهد داشت.

استادیوم شهید وطنی قائمشهر که از ماه ها پیش در دست بازسازی است به بازی های این فصل نخواهد رسید و به نظر می رسد در فصل بعد برای میزبانی از بازی های نساجی آماده خواهد شد.

نساجی دیدار با گل گهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را سه شنبه هفته جاری در استادیوم امام رضای مشهد برگزار خواهد کرد.

به تازگی رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان از او درخواست کرده بود به میزبانی نساجی در فصل جاری کمک شود و وزیر هم قول های مساعد برای ترمیم زمین چمن استادیوم شهدای ساری و هم چنین پایان هر چه سریعتر بازسازی استادیوم شهید وطنی داد اما همان طور که اشاره شد فعلا نساجی باید در خارج از استان بازی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.