کد خبر : 3865
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
69 views

عاقبت ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی| 2 ویلای 70 میلیاردی در مازندران تخریب شد

عاقبت ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی| 2 ویلای 70 میلیاردی در مازندران تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع دو واحد ویلایی و یک بنای نیمه کاره غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ محمد هادی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع دو واحد ویلایی و یک بنای نیمه کاره غیرمجاز در اراضی کشاورزی این

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع دو واحد ویلایی و یک بنای نیمه کاره غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد هادی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع دو واحد ویلایی و یک بنای نیمه کاره غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: در راستای اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر اجرای احکام قطعی قلع و قمع صادره در اراضی کشاورزی روستا‌های لامیزده و گلیرد محمودآباد با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی این شهرستان، سه فقره احکام قطعی ماده 3 و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اجرا و قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با اشاره به انجام دهگردشی‌های مستمر توسط اکیپ دهگردشی این مدیریت، خاطرنشان کرد: پس از ارائه موارد قانونی از سوی مسئولان و کارشناسان ذیربط این مدیریت مبنی بر اینکه اقدام به احداث بنای مسکونی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اصلاحی آن است، دو فقره بنای مسکونی، یک فقره بنای نیمه کاره در زمین‌های کشاورزی روستا‌های گلیرد و لامیزده با مجموع عرصه و اعیان 5 هزار و 100 متر قلع و قمع شد.

هادی‌زاده تاکید کرد: با هر‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تأمین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.