کد خبر : 3889
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
101 views

بارش برف حدود ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های مازندران خسارت زد

بارش برف حدود ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های مازندران خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت که بارش شدید برف در پایان هفته گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های حوزه راه، مبلمان شهری و روستایی مازندران خسارت زد. به گزارش تیتر شمال؛ علی اصغر احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه خسارت‌های بارش برف و کولاک پایان هفته گذشته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت که بارش شدید برف در پایان هفته گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های حوزه راه، مبلمان شهری و روستایی مازندران خسارت زد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی اصغر احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه خسارت‌های بارش برف و کولاک پایان هفته گذشته طبق گزارش‌های فرمانداری‌های استان جزئی و اندک بوده است، افزود: فرمانداری سوادکوه طبق برآوردهایی که داشت اعلام کرد که بارش برف شدید، حدود هشت میلیارد تومان به زیرساخت‌های حوزه راه این شهرستان خسارت زد و همچنین فرمانداری جویبار هم به اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرده که به دلیل بارش شدید باران خسارتی به مبلمان شهری و روستایی این شهرستان وارد شده است.

وی با بیان این که بیشترین مشکلات پیش‌آمده در حین و بعد از بارش برف شدید و کولاک در پایان هفته گذشته و اوایل هفته جاری در مناطق کوهستانی استان بود که باعث انسداد تمامی راه‌های فرعی و اصلی کوهستانی شده بود، گفت که با تلاش عوامل راهداری اکنون تمام این راه‌ها باز و اکنون تردد خودروها به صورت روان در تمام جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرد: با بارش برف و باران در پایان هفته گذشته، به صورت موردی قطعی برق ناشی از پارگی خطوط توزیع در برخی از مناطق کوهستانی شهرستان ساری، سوداکوه و جویبار را شاهد بودیم که عملیات بازسازی در کمترین زمان ممکن انجام شد و اکنون برق تمامی مناطق شهری و روستایی مازندران وصل است.

احمدی ادامه داد: با توجه به احتمال ناپایداری مجدد هوا در استان مازندران در پایان هفته جاری، تمامی نیروی‌های امدادی، هلال احمر، عوامل راهداری و شرکت‌های خدمات‌رسان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

بارش برف حدود ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های مازندران خسارت زد

افت فشار گاز و لزوم صرفه جویی

وی نسبت به افت فشار گاز در پی کاهش محسوس دمای در استان مازندران هشدار داد و گفت: لازم است مشترکان در روزهای پیش‌رو با توجه به تداوم سرما، اصلاح الگوی و مدیریت مصرف را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرد: در حال حاضر، هیچ‌گونه قطعی گازی در سراسر استان نداریم و از مردم می‌خواهیم با مدیریت مصرف از افت بیشتر گاز جلوگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز مازندران، سرما و یخبندان در روزهای گذشته میزان مصرف گاز مازندران را از حداکثر ۳۰ میلیون به ۳۷ میلیون مترمکعب افزایش داد و با افزایش بیش از ۲۰ درصدی مصرف گاز میزان تاب‌آوری شبکه گاز استان به مرز هشدار رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.