کد خبر : 5864
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۱
314 views

سرپرست جمعیت هلال احمر عباس آباد:

جست‌وجو برای یافتن دختر گمشده در جنگل‌های عباس آباد ادامه دارد

جست‌وجو برای یافتن دختر گمشده در جنگل‌های عباس آباد ادامه دارد
سرپرست جمعیت هلال احمر عباس آباد گفت که عملیات جست‌وجو و نجات دختر جوان مفقود شده در جنگل‌های عباس آباد از سوی امدادگران این جمعیت پس از پنج روز تلاش شبانه روزی بدون نتیجه پایان یافته است اما همچنان پیگیری این موضوع در دستور کار قرار دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ دختری ۲۵ ساله بومی که تنهایی برای پیاده روی به جنگل « یالبندسرا » در بخش کلارآباد شهرستان عباس آباد رفته بود و دوربین جنگلبانی ورود او را به این منطقه جنگلی ثبت کرد بود از بعد از ظهر دوشنبه هفته گذشته گم شد.

کردگار محمودی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲۲ شب مفقود شدن دختر ۲۵ ساله بومی منطقه به هلال احمر شهرستان اعلام شد و ۲ تیم عملیات این جمعیت از ساعت ۲۳ همان شب عملیات جست و جو را در جنگل های منطقه آغاز کردند.

وی ادامه داد: در پنج روز گذشته از این حادثه ۲ تیم امدادی جمعیت با به کارگیری سه دستگاه خودرو کمکدار به علاوه یک تیم جست و جو از استان شامل ۲ قلاده سگ زنده‌یاب این جمعیت به همراه ۶۰ نفر از اهالی بومی عملیات جست و جوی شبانه روزی برای یافتن این دختر را تمام جنگل های این منطقه که دامنه دره و رودخانه بود به صورت دقیق انجام شد و امروز ماموریت جست و جوی فرد گم شده توسط تیم های جمعیت هلال احمر پایان یافت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان عباس آباد با اشاره به پیدا شدن دسته کلید متعلق به فرد گم شده و همچنین فیلم ورود وی به جنگل، جست و جو و بررسی برای یافتن فرد گم‌شده با استفاده از راه‌کارها و روش‌های پلیسی پیگیری و دنبال خواهد شد.

روستای یالبندان سرا در پنج کیلومتری شهر کلارآباد در مجاورت جنگل های انبوه و تپه های سرسبز قرار دارد.

شهرستان عباس آباد دارای حدود ۵۴ هزار نفر جمعیت و سه نقطه شهری و ۴۳ نقطه روستایی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.