کد خبر : 5951
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
158 views

فرصتی برای پر شدن آزادی در غیاب سرخ و آبی؛

برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی

برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی
فینال جام حذفی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی تهران روز ۷ اریبهشت برگزار می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ در حالی‌که سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با حضور در مقابل خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از بازی نساجی-مس کرمان دلایل خود را برای انتقال فینال جام حذفی به شهر تبریز اعلام کرده بود، دقایقی پیش سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه‌ای مجدد اعلام کرد که مسابقه‌ی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دو باشگاهی که می‌توانند حتی ورزشگاه آزادی را پر کنند که اگر این اتفاق بیفتد، برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال ایران خواهد بود که یک مسابقه‌ی بدون حضور هواداران سرخابی (و البته بدون برگزاری یک رقابت ملی) تمامی سکوها به تسخیر هواداران تیم‌های دیگر در خواهد آمد.

با توجه به استقبال طرفداران تیم فوتبال نساجی از بازی نیمه‌نهایی و حضور 30-40 هزار نفری آن‌ها در ورزشگاه آزادی، این پیش‌بینی وجود دارد که اگر مجوزهای لازم از سوی شورای تامین صادر شود، با حضور حداکثری حضور هواداران آلومینیوم از اراک که فاصله‌ی زیادی هم با ورزشگاه ندارند، تمامی سکوها به اشغال هواداران دو تیم در بیاید؛ دو تیمی که برای اولین‌بار در معرض کسب یک جام بزرگ قرار گرفته و تمام امکانات خود را برای جلب حمایت هواداری انجام خواهند داد.

نه آلومینیوم اراک، استقلال و پرسپولیس است و نه نساجی؛ اما این حق نباید از آنها برای بازی در استادیوم آزادی در حضور پرشور تماشاگران دریغ شود. مسابقه‌ای که می‌تواند با حضور پرشور تماشاگران دو تیم در استادیوم آزادی یک اتفاق جدید را در فوتبال ایران ثبت کند. حضور 100 هزار نفری تماشاگر در استادیوم آزادی برای تشویق تیم‌هایی غیر از استقلال و پرسپولیس. فوتبال ایران نباید این اتفاق را از دست بدهد.

امروز سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد، ضمن تشکر از هیات فوتبال آذربایجان شرقی به جهت آمادگی برای میزبانی از  فینال جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) و هواداران خونگرم فوتبال این استان و شهر تبریز ، به دلیل درخواست دو باشگاه آلومینیوم اراک و نساجی مازندران به جهت سهولت هواداران دو باشگاه به دلیل دوری مسافت، فینال جام حذفی روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

این دیدار  بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.