کد خبر : 6252
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
154 views

با دعوت استاندار مازندران؛

وزیر کشور فردا به مازندران سفر می‌کند

وزیر کشور فردا به مازندران سفر می‌کند
وزیر کشور با دعوت استاندار مازندران برای انجام چند بازدید مهم از مراکز اقتصادی صنعتی غرب مازندران به استان سفر می‌کند؛ در این سفر احمد وحیدی، در یادواره خلبان شهید شیروی و چند جلسه اقتصادی نیز حضور پیدا خواهد کرد. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ با دعوت سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران،  احمد وحیدی وزیر کشور چهار شنبه این هفته برای بازدید از مراکز اقتصادی – صنعتی غرب استان به مازندران سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از این مراکز و بحث و بررسی در خصوص مسائل و مشکلات این مجموعه‌ها و توسعه کانون‌های اقتصادی و صنعتی و زیرساخت‌های اساسی در غرب استان با پیگیری استاندار مازندران در برنامه قرار گرفته است.

گفتنی است وزیر کشور در این سفر ضمن سخنرانی در یادواره شهید شیرودی و چند برنامه اجتماعی و اقتصادی در غرب استان نیز حضور خواهد یافت.

احمد وحیدی صبح چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه با حضور در شهرستان نوشهر از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید می‌کند و سپس با بالگرد از نحوه آزادسازی سواحل استان بازدید هوایی خواهد داشت.

وزیر کشور ظهر چهارشنبه در همایش چشم انداز توسعه استان با رویکرد رشد اقتصادی ۸ درصدی در شهرستان نوشهر سخنرانی می‌کند و در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران در فرودگاه نوشهر پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهد بود.

وزیر کشور در ادامه از ۳ شهرک صنعتی بزرگ در سلمان‌شهر ( غرب مازندران ) بازدید بعمل می‌آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.