کد خبر : 6681
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
182 views

رئیس بنیاد شهید کلاردشت به خاطر درگیری محلی برکنار شد

رئیس بنیاد شهید کلاردشت به خاطر درگیری محلی برکنار شد
مسوول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تایید کرد که رییس بنیاد شهید شهرستان کلاردشت به خاطر درگیری با هم روستایی‌های خود از سمتش برکنار شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ علی عباس نیا عصر یکشنبه در تماس خبرنگار ایرنا گفت که محمد طهماسبی جمعه گذشته به خاطر اختلافات شخصی با یک زن  شوهر درگیر و به همین خاطر هم عزل شد.

وی رعایت نکردن شان و شئون سمت ریاست بنیاد شهید را علت برکناری این مسوول اعلام کرد و افزود : اگر چه درگیری روز جمعه و هنگام گذراندن تعطیلات رییس بنیاد شهید در محدوده روستای زادگاهش رخ داد و هیچ ارتباطی هم به حیطه کاری بنیاد شهید نداشت ، ولی برای حفظ جایگاه و شان بنیاد شهید ، این برکناری صورت گرفت.

عباس نیا گفت که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران چالوس در حال حاضر با حفظ سمت سرپرستی بنیاد شهید کلاردشت را بر عهده گرفته است.

فرماندار کلاردشت هم در تماس خبرنگار ایرنا با وی گفت که مدیرکل بنیاد شهید مازندران او را در جریان تغییر رییس بنیاد شهید این شهرستان قرار داده است.

زین العابدین فقیه نصیری افزود که مدیرکل بنیاد شهید مازندران شب گذشته طی تماس تلفنی به او اطلاع داد که نقی محمودی رئیس بنیاد شهید چالوس با حفظ سمت از امروز یکشنبه سرپرستی بنیاد شهید کلاردشت را بر عهده می گیرد.

جزییات درگیری از قول منابع محلی 

منابع محلی به خبرنگار ایرنا گفتند که رییس بنیاد شهید کلاردشت عصر جمعه گذشته با یک زن و شوهر که از روستای زادگاهش بودند در مسیر جاده جنگلی درگیر شد و آنها را زخمی کرد.

این منابع افزودند که دو طرف درگیری از سال ها پیش بر سر مسایل مربوط به روستایشان که « پیمبور » نام دارد درگیر بودند و به طور کلی در این روستا دو دستگی شدیدی وجود دارد تا جایی که ۱۴ خانوار سکنه این روستا دارای دو مسجد هستند.

منابع محلی روایت می کنند که یک زن و شوهر پیمبوری عصر جمعه در حال بردن مسافر به دریاچه محلی داخل جنگل بودند که با رییس معزول بنیاد شهید مواجه و با یکدیگر درگیر می شوند.

این منابع مدعی هستند که زن و شوهر که ظاهرا از خویشاوندان رییس معزول بنیاد شهید هستند ، هر دو در درگیری زخمی شدند.

گفته می شود رییس معزول بنیاد شهید کلاردشت که پنج سال در این سمت بوده ، پس از  درگیری و زخمی کردن دو تن از هم روستاییش دستگیر و بازداشت شده است.

شهرستان کلاردشت با جمعیتی دستکم ۲۴ هزار نفر دارای یک نقطه شهری و ۱۹ نقطه روستایی است.

  • منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.