کد خبر : 6770
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
212 views

رییس جمعیت هلال احمر تنکابن:

جسد کودک غرق شده پس از پنج روز در رودخانه دوهزار تنکابن پیدا شد

جسد کودک غرق شده پس از پنج روز در رودخانه دوهزار تنکابن پیدا شد
رییس جمعیت هلال احمر تنکابن گفت که پس از پنج روز جست‌وجو جسد کودک غرق شده در رودخانه دوهزار پیدا شد.


به گزارش تیتر شمال؛ جواد دیلم صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شامگاه سه شنبه هفته گذشته کودک هشت ساله تهرانی که در حال بازی در کنار رودخانه بود برای  خارج کردن اسباب بازی خود از رودخانه به داخل آن سقوط کرد و غرق شد.

وی ادامه داد : این کودک در منطقه لتاک رودخانه دوهزار تنکابن غرق شد که پس از اطلاع از این واقعه بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شدند و عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

دیلم صالحی اظهار داشت : در این مدت علاوه بر تیم های امداد و نجات هلال احمر، نیروهای بسیجی و مردمی منطقه نیز در عملیات جست‌وجو شرکت داشتند که پس از پنج روز جسد پسر هشت ساله امروز ۱۰ صبح در منطقه هراتبر پیدا شد.

وی با بیان اینکه اینگونه حوادث ناگوار در رودخانه دوهزار پیش از این نیز اتفاق افتاده بود ، افزود : حضور مسافران و گردشگران در حاشیه رودخانه دوهزار تنکابن همیشه حادثه ساز است و متاسفانه آنها هیچ توجهی به علایم هشدار دهنده نمی کنند.

او تصریح کرد : هم اکنون نیروهای جمعیت هلال احمر تنکابن در پایگاه امداد و نجات مناطق گردشگر پذیر دوهزار و سه هزار مستقر هستند تا حادثه تلخی برای سایر مسافران اتفاق نیافتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.