کد خبر : 7097
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
174 views

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران:

پایگاه اطفای حریق یک ماه آینده در میانکاله راه‌اندازی می‌شود

پایگاه اطفای حریق یک ماه آینده در میانکاله راه‌اندازی می‌شود
معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه در حال خریداری تجهیزات برای اطفای حریق در میانکاله هستیم، گفت: یک‌ماه آینده پایگاه اطفای حریق در میانکاله راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ تالاب‌ بین‌المللی میانکاله با ۶۸ هزار هکتار مساحت زیستگاه مهم پرنده مهاجر و بومی در استان است که از آن به‌عنوان بهشت پرندگان یاد می‌شود‌.

آتش‌سوزی‌های سریالی عوارض جبران‌ناپذیری برای میانکاله به همراه دارد که مهم‌ترین موضوع در این زمینه نبود امکانات استاندارد برای مقابله با حریق است.

این تالاب به‌عنوان یک ذخیره‌گاه زیست‌کره ثبت شده در فهرست جهانی یونسکو فقط دو دستگاه تراکتور برای اطفای حریق دارد، باتوجه به اهمیت این موضوع و سفر رئیس‌جمهور بر ایجاد پایگاه اطفای حریق در میانکاله تاکید شد که امیدواریم این رویای دیرین به واقعیت تبدیل شود.

روح‌الله اسماعیلی معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در این‌باره، اظهار کرد: در ارتباط با ایجاد پایگاه اطفای حریق در میانکاله از محل مصوبات سفر اعتبارات خوبی اختصاص پیدا کرده است.

وی بیان کرد: ماشین‌آلات مجهز شناسایی شده که باید بعد از خرید در سامانه بارگذاری شود.

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه درحال خریداری تجهیزات برای اطفای حریق در میانکاله هستیم، گفت: یک ماه آینده پایگاه اطفای حریق در میانکاله راه‌اندازی می‌شود.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.