کد خبر : 7167
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
161 views

فرماندار ساری:

پروانه ۸۰ نانوایی در ساری به نام هفت نفر است

پروانه ۸۰ نانوایی در ساری به نام هفت نفر است
فرماندار ساری از آنچه که صدور بی‌ضابطه پروانه‌های بهره‌برداری در بخش‌های مختلف نامید ، انتقاد کرد و گفـت : برررسی‌ها نشان می‌دهد که ۸۰ واحد خبازی در شهر ساری به نام فقط هفت نفر است که روزانه حدود یکهزار کیسه آرد سهمیه دریافت می‌کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت روز شنبه در جلسه شورای اداری تعداد نانوایی های شهرستان را حدود ۵۶۰ واحد اعلام کرد و افزود که پروانه این تعداد نانوایی برای هفت نفر طی ۲ دهه گذشته  صادر شده و افرادی که هنگام صدور پروانه مسوولیت داشتند باید پاسخگو باشند.

وی با توضیح این که امروز دولت مردمی با این مشکلات که از گذشته به ارث رسیده ، مواجه است ، گفت : جعل صدور پروانه در بخش های مختلف هم در شهرستان ساری به وفور وجود دارد .

فرماندر ساری از ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت خبر داد و اظهار داشت : برای مشارکت مردم در راستای رویکرد امید آفرینی در جامعه این شبکه شکل می گیرد.

نوبخت  با تاکید بر این که مسوولان و مدیران دولت سیزدهم برای آینده سیاسی خود کار نمی کنند و کیسه دوختن با شعار امید آفرینی را انجام نمی دهند ، گفت:  مدیران این دولت برای اعتلای نظام و رفاه مردم کار می کنند و کسانی که به عنوان تبلیغات چی دشمن تحول و امید آفرینی دولت را زیر سووال می برند ، فریب خورده هستند.

وی با بیان این که برخی از طرح های نیمه تمام ۱۵ تا ۲۵ ساله در شهرستان ساری وجود دارد که خیلی ها که امروز مدعی هستند نتوانسته کاری کنند ، توضیح داد : در بررسی های دلیل این عقب ماندگی ها مشخص شد که در گذشته افراد مسوول  به دنبال خیرین برای آینده سازی سیاسی خود کار می کردند و این طرح ها را برای رسیدن به منافع خود هر ساله به تاخیر می انداختند.

فرماندار ساری با هشدار به مدیران عضو شورای اداری این شهرستان مبنی بر این که کسانی که برای خودشان کار کنند و نه برای مردم در این دولت حذف می شوند ، اظهار داشت: در این دولت مسوولان سرمایه گذاران را برای آینده سازی خود به کار نمی گیرند و حمایت نمی کنند ، در حالی که این موارد را در گذشته زیاد داشتیم که پیامد آن به این دولت به ارث رسیده است.

نوبخت با اظهار این که اگر مدیری در این دولت تشکیلات و مجمع برای آینده سیاسی خودش درست کند در واقع به مردم و انقلاب خیانت کرده است ، گفت : رفتن به میان مردم و شنیدن مشکلات آنان یک سوی کار در دولت مردمی سیزدهم است و حل مشکلات با قدرت سیاسی مردم که در تصمیم گیر ها باید نقش داده شوند  بسیار مهم تر است و به همین دلیل شبکه همیاران مردمی دولت در فرمانداری ها تشکل می شود.

وی با اشاره به این که ساختار نظام اسلامی باور حقیقی به مردم می دهد و این موضع در بیانیه گام دوم مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود : ما به مردم بر اساس سنت الهی و دست خدا اعتقاد داریم و با این باور از همه مشکلات عبور کرده و می کنیم . مردم داری روح تصمیم گیری دولت مردمی دکتر رئیسی است و در همین راستا  احترام به تک تک ۵۰۴ هزار نفر جمعیت شهرستان ساری را با مشارکت در تصمیم گیری ها قایل هستیم. نظام اسلامی در خدمت مردم است ،عدالت ، انسانیت و تکلیف گرایی اصل در این نظام است.

نوبخت با بیان این که رسیدن به جامعه عادل اصل است تا به تمدن نوین اسلامی برسیم ، گفت : پرونده های پیگیری توسعه زیر ساخت های ساری در حوزه صنعت ، گردشگری و کشاورزی باز است و مداخله بی مورد باید حذف شود و رفتار های سیاسی و شعارگرایی در این پر ونده از بین رفته است.

طرح‌های عمرانی به جای قلک شخصی   

فرماندار مرکز مازندران با ذکر این نکته که فرمانداری ناظر بر فعالیت های  دستگاه های اجرایی است و مسوولان دستگاه های اجرایی باید به تکالیف خود بدرستی عمل کنند ، گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند.

وی با بیان این که نگاه انقلابی در فرمانداری ساری به وجود آمده است و با هیچ کس تعارف نداریم، افزود : با رایزنی های برخی ها در اجرای طرح های عمرانی برخورد و اطلاع‌رسانی می کنیم.

نوبخت همچنین به اهمیت و ضرورت مصرف بهینه و صرفه جویی در انرژی آب ، برق و گاز اشاره کرد و گفت : تکلیف ساحل باید روشن شود و نمایندگان باید بیشتر زحمت بکشند و فریاد ساماندهی آن را طبق قانون بکشند.

وی افزود : آزاد سازی با همت دولت و شخص رئیس جمهور انجام شد ، اما باید طرح های ساماندهی سواحل که نیاز به حمیات قانونی دارد ، اجرایی شود.

فرماندار ساری همچنین بر ضرورت تنظیم بازار و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی تاکید کرد.

  • منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.