کد خبر : 7240
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
157 views

معارفه 21 فرماندار در کمتر از هفت‌ماه؛

مازندران در صدر تغییر مدیریتی فرمانداری‌ها قرار دارد

مازندران در صدر تغییر مدیریتی فرمانداری‌ها قرار دارد
پس از انتصاب سید محمود حسینی‌پور به‌عنوان استاندار مازندران تغییرات مدیریتی در استان آغاز شد و در کمتر از 7 ماه تمامی فرمانداران دولت قبل تغییر و فرمانداران جدید معارفه شدند. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ پس از انتصاب سید محمود حسینی‌پور به‌عنوان استاندار مازندران تغییرات مدیریتی در استان آغاز شد و در کمتر از هفت ماه از بین ۲۲ شهرستان مازندران، ۲۱ فرماندار جدید معارفه شدند.

طی روند تغییر فرمانداران تنها فرمانداری شهرستان عباس‌آباد توسط معاون فرماندار با حفظ سمت به‌صورت سرپرست اداره می‌شود که در روزهای جاری نیز فرماندار جدید این شهرستان منصوب خواهد شد.

در بین فرمانداران ۲۲ شهرستان، حکم فرمانداری شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، میاندورود، ساری، جویبار، فریدونکنار، بابل، چالوس، قائم‌شهر، محمودآباد و آمل با امضای وزیر کشور صادر شده است.

سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران و روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در تغییر مدیریتی فرمانداری‌ها با سرلوحه قراردادن برنامه‌های دولت مردمی و با استفاده از نظرات گروه‌های مختلف سیاسی و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و جوان، وفاق قابل قبولی را در بین نیروهای جبهه انقلاب مازندران ایجاد کردند.

فرمانداران جدید استان مازندران که جزو فرمانداران انقلابی، میدانی و مردمی محسوب می‌شوند نیز طی ماه‌های اخیر روزانه در بین مردم بوده و با حضور میدانی خود در نقاط مختلف شهر و روستاها به بررسی مشکلات و درخواست‌های مردمی می‌پردازند که این مسئله امیدها را در بین مردم استان برای برطرف کردن مشکلات و عقب‌ماندگی‌های چندساله زنده کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.