کد خبر : 7528
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
617 views

نخستین دوره دانش‌افزایی کمیته دفاع شخصی مازندران برگزار شد

نخستین دوره دانش‌افزایی کمیته دفاع شخصی مازندران برگزار شد
طی روز جاری جمعه 31 تیرماه، نخستین همایش و دوره دانش‌افزایی مربیان کمیته دفاع شخصی مازندران در مجموعه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ طی روز جاری جمعه 31 تیرماه، نخستین همایش و دوره دانش‌افزایی مربیان کمیته دفاع شخصی مازندران به یاد شهدای مربی این رشته، شهید مدافع حرم سیدجواد اسدی و شهید دفاع مقدس احمد لزگی در مجموعه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار شد.

این دوره که با حضور نزدیک به 100 مربی از اقصی نقاط استان همراه بود در دو نوبت صبح و عصر به صورت مجزا برای بانوان و آقایان برگزار شد.

گفتنی است در این دوره ضمن  آموزش‌ آخرین نکات لازم جهت انتقال مربیان به ورزشکاران این رشته بر لزوم اخد مجوز فعالیت رشته کمیته دفاع شخصی از هیات جودو تاکید شد.

شایان ذکر است در این دوره دانش‌افزایی که با حضور مربیان و ورزشکاران کمیته دفاع شخصی در رشته‌های تکواندو، کاراته، جوجیتسو، هاپکیدو و سایر رشته‌های رزمی، سبک‌ها و انجمن‌ها و همچنین بسیجیان فعال در این رشته برگزار شد؛ بر لزوم یکسان‌سازی آموزش‌ها، فنون، صدور احکام و قانون‌مندی فعالان این رشته از بخشنامه اخیر فدراسیون جودو مبنی بر اخذ مجوز تمامی فعالان این رشته از فدراسیون جودو تاکید شد.

بر اساس این گزارش، این دوره دانش افزایی که به همت هیات جودو و کمیته دفاع شخصی مازندران و با مشارکت سپاه کربلا و همراهی هیات‌های رزمی استان برگزار شد، با استقبال پر شور فعالان این رشته همراه بود.

اسدی دبیر هیات جودو استان مازندران تاکید کرد: کلیه مربیان دفاع شخصی و کلیه مربیان سایر رشته‌های علاقمند به فعالیت در رشته کمیته دفاع شخصی جهت ادامه فعالیت ملزم به حضور در کلاس های دانش افزایی می باشند.

وی تصریح کرد: در صورت عدم حضور باید در اولین دوره دانش افزایی که توسط هیات برگزار می گردد شرکت نموده و از آنجا که جهت ارتقا (مربیگری، داوری، دان) حضور در دوره های دانش افزائی الزامی باشد، مربیانی که در دوره ها شرکت ننمایند از ثبت کمربند هنرجویانشان در سامانه جلوگیری به عمل می آید.

مسلم اکبری رئیس کمیته دفاع شخصی مازندران و مدرس این دوره دانش‌افزایی، در جمع مربیان این رشته گفت: هر گونه ارتقا، صدور احکام، بهره‌مندی از بیمه و ثبت‌نام کمربند ورزشکاران مشروط به حضور مربیان این رشته در دوره‌های دانش‌افزایی کمیته دفاع شخصی هیات جودو مازندران است.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک و طی روزهای آتی، دوره دانش‌افزایی برای مربیان جامانده استان برگزار خواهد شد و امیدواریم در سایه تحقق همدلی میان فعالان این رشته در هیات‌های مختلف رزمی، شاهد تحقق فعالیت تمامی مربیان این رشته تحت فدراسیون جودو کشور طبق دستورالعمل ابلاغی باشیم.

رئیس کمیته دفاع شخصی مازندران، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده با هیات جودو مازندران مقرر شد تا هر دو ماه یکیار، دوره دانش‌افزایی دفاع شخصی ویژه مربیان این رشته در استان، برگزار شود و ارائه کلیه خدمات مشروط به حضور تمامی مربیان فعال این رشته در این دوره‌ها خواهد بود.

اکبری متذکر شد: در آینده‌ای نزدیک،  دوره مربیگری و داوری درجه 3 برای آقایان و بانوان در استان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: جا دارد در پایان کار به سهم خودم از تلاش‌های فراوان حامی رئیس هیات جودو، اسدی دبیر هیات جودو، کهنسال مسئول صدور احکام، قدمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،خانم اعلایی معاون اداره ورزش جوانان شهرستان،مرادیان دفاع شخصی جودو استان مازندران ، تیم پزشکی سرکار خانم شجاعی و جناب آقای پرویش، کوهستانی مدرس و مسئول مربیان کمیته دفاع شخصی مازندران، عزتی مسئول  فنی دفاع شخصی جودو استان مازندران، حسن پور مسئول داوران دفاع شخصی جودو استان مازندران و قائم مقام بانوان خانم اکبری، کمیته فنی بانوان خانم قنبر زاده، محمودی ریس هیات جودو شهرستان، سرکار خانم حسینی نائب رئیس کمیته دفاع شخصی مازندران، سرهنگ غفار پورمسول تربیت بدنی سپاه کربلا،  سرهنگ احمدی مسول تربیت بدنی نیرو انتظامی استان، صفی نیا مسئول قهرمانی سپاه کربلا، آذری هیات جودو بسیج استان، صفی‌نیا هیات کاراته بسیج استان، اخوان هیات تکواندو بسیج استان و قریشی  هیات ووشو بسیج استان، تشکر ویژه داشته باشم که اگر نبود حمایت های این عزیزان این توفیق، حاصل نمی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.