کد خبر : 8084
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۴۹
142 views

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد

برقراری خط پروازی جدید از ۱۱ شهریور در فرودگاه نوشهر

برقراری خط پروازی جدید از ۱۱ شهریور در فرودگاه نوشهر
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: از ۱۱ شهریور ماه همزمان با گرامیداشت هفته دولت، مسیر پروازی مسقط ـ شیراز ـ نوشهر و بالعکس دایر می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: براساس پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی و در اجرای منویات استاندار مازندران مبنی بر توسعه مسیرهای پروازی و صنعت گردشگری استان و موافقت‌های صورت گرفته بین سازمان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی عمان ،از ۱۱ شهریور ماه همزمان با گرامیداشت هفته دولت، مسیر پروازی مسقط ـ  شیراز  ـ نوشهر و بالعکس دایر می‌شود.

وی افزود: با اعلام شرکت هواپیمایی قشم ایر، نخستین پرواز در مسیر مذکور در راستای اتصال و ارتباط کشور عمان به خطه سرسبز شمال و بهره‌گیری گردشگران عمانی از طبیعت خداوندی شمال کشور انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه فرودگاه‌های استان مازندران با اقدامات صورت گرفته در مسیر توسعه، آمادگی لازم  جهت برقراری پرواز به مسیرهای مختلف را دارد، اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم شاهد برقراری پرواز در مسیرهای دیگر کشور ازطریق فرودگاه‌های استان باشیم.

وطن خواه گفت: با پیگیری‌ها و مکاتبات و اقدامات صورت گرفته توسط مسؤولان ارشد استانی و حمایت‌های مقامات ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تصویب و ابلاغ مرز هوایی رامسر باشیم که این اقدام، گام موثر و مبارکی در راستای ایجاد و توسعه پروازهای خارجی و بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.