کد خبر : 8287
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۰۵
128 views

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران:

مغفول‌ماندن تعرفه تلفن ثابت دلیل عدم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی/گلایه مشترکین به‌حق است

مغفول‌ماندن تعرفه تلفن ثابت دلیل عدم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی/گلایه مشترکین به‌حق است
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: اساس توسعه شبکه‌های مخابراتی اصلاح تعرفه‌ها است.


به گزارش تیتر شمال؛ علی نوروزی در خصوص اصلاح تعرفه تلفن ثابت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:متاسفانه در گذشته با مغفول ماندن تعرفه تلفن ثابت منجر به عدم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شده است و همچنین موجبات نارضایتی مشتریان، کارکنان مجموعه مخابرات و سهامداران شرکت به دلیل عدم منابع مالی را فراهم کرده بود ولی بسیاری از این مسائل و مشکلات فوق در اصلاح تعرفه‌های جدید تلفن ثابت برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: آخرین تغییرات در تعرفه ۱۳ سال پیش صورت گرفت که همین موضوع به‌دلیل برخی لجاجت‌ها سبب ایجاد چالش برای مخابرات شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه نقاط مهم شهرهای استان در اختیار ما نیست بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موانع توسعه در شهرها عدم گفتمان مشترک بین شهرداری و مخابرات است، برای توسعه شهر همدلی بین بخشی میان ادارات بسیار لازم است.

نوروزی ادامه داد: استان دیجیتال یکی از پیشنهادهای استراتژیک استاندار مازندران بود چرا که اشتغال دیجیتال می تواند مازندران را در سالهای آینده نجات دهد.

وی در خصوص هزینه نگهداری خطوط اظهار کرد: هزینه نگهداری هر خط ۲۷ هزارتومان است ولی درآمد همان خط ۴۵۰۰ تومان بوده، حدود یک هفتم آیا با چنین وضعیت مالی میشود مخابرات را مدیریت کرد ؛ اساسی ترین کار در توسعه و رشد خدمات ارتباطی در اصلاح تعرفه ها نهفته است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در پایان با بیان اینکه در سال گذشته ۲۷۹ میلیارد تومان زیان دادیم افزود: با این درآمدها توسعه امکان پذیر نبود ، بسیاری از مشترکین به دلیل نبود توسعه ناراضی هستند که به حق هم هست ، با ابلاغ تعرفه جدید و ایجاد منابع بخش عظیمی از این مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.