کد خبر : 8482
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
173 views

شناسایی پیکر شهید میرزایی/چشم انتظاری 38 ساله مادر شهید به سر رسید

شناسایی پیکر شهید میرزایی/چشم انتظاری 38 ساله مادر شهید به سر رسید
خبر شناسایی هویت پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال چشم انتظاری، توسط فرمانده سپاه کربلا به مادر این شهید عزیز در شهرستان سوادکوه اطلاع داده شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مادر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال از پیدا شدن پیکر مطهر فرزندش خبردار شد.
مادر این شهید در این خصوص می‌گوید: پدرش سال‌ها چشم انتظارش بود اما با چشم انتظاری به فرزند شهیدش پیوست.

محمدباقرقزلباش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه  با اشاره به شناسایی پیکر پاسدار وظیفه شهید «رمضانعلی میرزایی» اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین کشف و به میهن اسلامی بازگشت.

وی افزود: شهید «رمضانعلی میرزایی » از لشکر۲۵ کربلا بود که در ۱۲ اسفند ماه ۱۳۶۳، به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید امشب با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران به خانواده این شهید عزیز اطلاع داده شد.
وی درباره جزئیات مراسمات این شهید بیان کرد: مراسم وداع با پیکر شهید میرزایی، چهارشنبه در ساری، پنج‌شنبه همراه با نماز مغرب و عشا در آستان امامزاده عبدالحق علیه السلام و تشییع روز جمعه ساعت 8 و 30 دقیقه از سپاه سواکوه برگزار می‌شود.
 شهید رمضانعلی میرزایی از شهدای سرافراز روستای پیرنعیم شهرستان سوادکوه است که در ۱۲ اسفند سال ۶۳ در عملیات بدر، در جزیره مجنون به شهادت رسید.
منبع: بلاغ

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.