کد خبر : 8612
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
93 views

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران مصوب شد؛

تخصیص ۵۰‌ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی آمل/ مشکلات شهرک‌های دامپروری مازندران با جدیت پیگیری شود

تخصیص ۵۰‌ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی آمل/ مشکلات شهرک‌های دامپروری مازندران با جدیت پیگیری شود
استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از تخصیص ۵۰‌ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی شهرستان آمل خبر داد و گفت: شهرک‌های دامپروری در این استان جزو مصوبات است و باید پیگیری برای رفع مشکلات آنان انجام شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی‌پور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل صورت پذیرفت؛ اظهار کرد: ۵۰‌ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی این شهرک  اختصاص دادیم تا شاهد افزایش اشتغال در آینده باشیم و همچنین کارگروهی باید برای رفع تامین شیر در استان تشکیل و نسبت به طرح های‌ دامپروری رسیدگی لازم انجام شود تا سیاست‌گذاری در این مجموعه به طور جدی پیگیری گردد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مازندران در بخش دامپروری، افزود: شهرستان آمل باید به قطب صنعتی مازندران تبدیل شود که نیازمند برنامه‌ریزی درازمدت است تا این شهرستان به مرکز صادرات کشورهای منطقه شمال تبدیل گردد و بازار پرسود صادرات از طریق توسعه تولیدات در این استان تحقق یابد.

استاندار مازندران بابیان این که در سفر ریاست جمهوری موضوع توسعه اراضی این شهرک و تعیین و تکلیف برخی واحدهای تولیدی مصوب شده است و کارهای اداری آن صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین تاکید شد تا در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد اقدام جدی شود.

حسینی‌پور بر ظرفیت‌سازی برای تولیدات بیشتر در شهرک صنعتی این شهرستان تاکید کرد و گفت: شهرک‌ها برای ارتباطات با بازارهای صادراتی المان سازی و زیباسازی شوند تا طرفیت تجاری با ورود به این شهرک حس مناسبی دریافت کنند.

وی به توجه بیشتر برای دامپروری اشاره و تصریح کرد: شهرک‌های دامپروری در این استان جزو مصوبات است و باید پیگیری برای رفع مشکلات آنان انجام شود چراکه از تمهیدات ضروری مازندران برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

استاندار مازندران، فعالیت ها و صنایع دانش بنیان را جایگزین مناسب برای برخی صنایع استان عنوان کرد و ادامه داد: این روزآمدی دانشی موجب ارتقای کمیت و کیفیت تولیدات داخلی در بازار صنعتی خواهد شد.

حسینی‌پور، بخشی از افزایش تقاضا در بازار را درگرو توسعه صنعت بسته بندی دانست و متذکر شد: صنعت بسته‌بندی در کشورهای توسعه یافته مسابقات می‌گذارند و این صنعت بسته‌بندی جزو واجبات این واحدهای تولیدی است و ما نیز باید متناسب با نیازهای روز در بازار این بسته‌بندی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.